Hornet met Troubles

R

racegun

Beste Ducks

Ik heb sinds enige tijd (3 maanden) een Hornet (Xtreme).
ff de inhoud:
UCI = 6400
Info = 03.02.05-CED4
S/W = v02.55.04
H/W = v13.42.65
Loader = v01.01.06
CA = 3.0.9

MR inhoud:
H/W = 1.5
S/W = 1.100
Loader = 1.0

Zo heb ik hem toendertijd gekocht en is hij nu nog steeds.

Nu heb ik een aantal probleemen die ik best lastig vind en waar ik al een aantal keren terug ben gegaan naar de winkel maar die beweren dat ze mij er niet mee kunnen helpen.

Het volgende om de haverklap krijg ik in beeld grijs venstertje CAM Initializing.......
Zeer iritant wand dat staat het beeld en geluid ook stil???

Verder als ik Veronica zit te kijken staat om de 10 minuten het beeld stil maar de audio niet???

Ik heb de Astra1,Hotbirds en Sirius geinstalleerd en als ik dan kijk naar de hopperguide dan zie ik dat die sats meer transponders hebben dan dat er geprogrammeerd staan in mijn reciever als ik ze er hand matig bij zet doen ze het wel maar de reciever bewaard deze niet dus uit zetten is weg transponders.

Als ik keys aab het updaten ben in het MR menu dan zie ik dat niet alle provider idents zoals ze in de key lijsten staan in mijn software staan ook is het zo dan bij sommige idents die ik wil wijzigen de CAM steeds opnieuw restart en ik die keys dus niet kan aanpassen.
Ook is het zo dat als ik de keys aangepast hebt dat bij het uit en aanzetten van de reciever de keys weer terug staan naar de oude situatie dus de nieuwe keys worden niet opgeslagen???

Nou ben ik al behoorlijk wat forums af wezen zoeken over deze probleempjes maar zou niet weten waar het aan licht.

Dus wie o wie weet waar dit aan licht en wat moet ik doen om het op te lossen bvb software of firmware updaten en zo ja kan ik dat doen dmv de seriele verbinding achterop de Hornet???

P.S. ben ook bezig geweest met digix channel editor II maar alle wijzigingen die ik daarmee doe is hij ook kwijd na het uit en aan zetten.
P.S.2. uit en aan zetten dmv de remote dus niet achterop het app.

Ik hoop dat er wat duidelijk kan worden voor mij.
Uitleg mag ook PM of g-mail

M.V. groetjes Chris
 
Ik ben bang dat deze machine geen Hornet is .. maar een Xtreme str ..
Maar goed .. Het initialise problem is veroorzaakt door de embedded MR ..
Het beste (voor jou) is dat je de Embedded Cam voorziet (of laat voorzien) van Penta 1.20 doormiddel van een Cas Interface of Cammy ..
Of de ontvanger voorzien van emu software via de rs232 poort ..

Cya ..
 
Wijs gesproken The Green Hornet.

Klopt als een bus wat de pentacrypt 120 en als toegift de juiste emu erin en je hebt helemaal geen module meer nodig. Nou ja bijna geen module meer (Conax)

Ik ben uitermate in mijn nopjes met mijn Xtreme embedded Pentacrypt 120 en emu

DSC-911UZ_13.42.65_040818zc
 
Okey heb nu een bootloader 1.12 geladen via rs232 en de nieuwe firmware DSC-911UZ_13.42.65_040818zc allenbij dmv Upgrade Tool 2.30.

Jammer alleen dat de DSC 04.08.18zc versie alleen in het engels of turks is en niet in het Nederlands.

Ik kan alleen de MR niet upgraden ik heb geen cas interface dus die moet ik nog kopen en dan kijken wat ik daar weer mee kan gaan doen.

In ieder geval bedankt zover...

En altijd is meer hulp welkom..
 
Blijkbaar is het een extreme str terwijl overal op het app Hornet staat!

Na de updates die ik heb kunnen doen via de rs232 poort achterop is de machine nu zo (Xtreme).
Model = DSC-911UZ
LastUpdate : aug 18 2004
S/W = v02.00.00
H/W = v13.42.65
Loader = v01.01.06
CA = 3.1.2

MR inhoud:
H/W = 1.5
S/W = 1.100
Loader = 1.0

Nu zijn de problemen die ik had nog steeds niet weg het enige wat weg is is dat CAM Initializing..... venstertje die heb ik nog niet zien komen.

Verder als ik Veronica zit te kijken staat om de 10 minuten het beeld stil maar de audio niet dit is dus nog steeds zo....alleen bij Veronica/Foxkids.

Verder als ik dus in het menu geel/blauw/groen+menu de keys aan pas wordt dit niet aangepast in de MR (CAM/CAS??) klopt dit ??
Wand ik heb het idee dat de nieuwe keys die gisteren zijn uitgebracht niet werken (zoals disney channel op de sirius).
Hij doet al wel meer krijg zwart scherm met ondertitels die het doen maar geen audio en video en steeds een knipperende NDS(VideoGuard) in de bovenhoek vreemd lijkt of hij een deel wel kan decoderen...

Liggen de problemen die ik nu heb alleen nog maar aan de MR en moet ik daar zeker te weten Penta 1.20 in zetten ???
Of iets anders inzetten...

Of is soms de reciever niet hellemaal goed bezig ???

Ik hoop dat er wat meer duidelijk kan worden voor mij.
Uitleg mag ook PM of g-mail

M.V. groetjes Chris
 
Hi There ..

Dat knipperende NDS kan wel kloppen ..
Die codering is nog een beetje zwart en nog niet wijd open ..
Maar Penta 1.11 of 1.20 zou je problemen weg kunnen nemen (Niet betreft NDS hoor) maar betreft het "hangen" van je str ..
Een Titaniumcard maakt het helemaal compleet mits Penta 1.11 gebruikt word .. ( Conax ) .. Even voorzichtig doen met Penta 1.11 kan tricky zijn zonder goede Loader ..

Cya ..
 
Okey w8ten dus op een code is geen probleem zolang het maar niet de reciever is.
Het hangen okey penta er in zetten kan ik hoop ik morgen doen heb wat speeltjes besteld.
Infinity USB Phoenix programmer
UCAS Programmer
Funcard 6 1x.

geen Tita's die zijn moeilijk te krijgen.(uitverkocht)

Nu maar opzoek naar Penta 1.11 en 1.20 treads ivm problemen en oplossingen.

Thanx Green
 
uuh ja wat je zecht een klein detail vergeten ....
Nou nu maar even door sparen dan maar...

Okey Cas 2 Interface gekocht de Add-on hadden ze nog niet op voorraad die komt volgende week...

Maar kan nergens docu vinden hoe de Add-On te gebruiken met een Extreme volgens duolabs heb je geen slow down board meer nodig als je een Add-On gebruikt (toch)....
 
Goed een hoop dingen aangeschaft Twin programmer 2x fun6 kaart CAS 2 interface (Add-On is nog onderweg) en de Infinity USB Phoenix.

Geprobeert om de MR dmv de fun6 kaartjes te upgraden maar krijg continu de foutmelding "baudrate to high for this STB" op fora's gezocht veel mensen hadden dit maar een oplossing is er nog niet het enige dat ik kon vinden was blijfen proberen.

Nu 50x verder geef ik het op om de MR te upgraden via Fun6.

Nu even wachten op de Add-On voor de Cas 2 interface en dan maar is verder uitzoeken.

Waar kan ik die fun kaartjes nog verder voor gebruiken?

Als ik er key files op zet doet de Extreme er niets mee en de MR geeft alleen maar aan dat het IRdeto kaarten zijn ???? vreemd.

Wat zie ik over het hoofd of waar heb ik nog niet gelezen ???
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan