Hotbird en Astra

C

cyberrob

Hallo allemaal,

Deze vraag had ik eerder gepost op s**4**l, maar geen werkend antwoord gekregen. Vandaar nog een keer mijn vraag.

Op de Hotbird zitten meer dan duizend kanalen. Mijn Tuner kan maar scannen tot 999 kanalen en dan houdt ie er mee op (hoe hebben ze het verzonnen, mijn ird*to doos is ouder en wat dat betreft moderner).

Ik scan dus eerst de hotbird af en vervolgens, na de onbruikbare kanalen te hebben weggepoetst, de Astra. Nu mis ik dus een nog steeds een aantal Hotbird-kanalen.

Heeft iemand enig idee hoe dit opgelost kan worden, want ik zal vast niet de enige zijn die hier tegenaan is gelopen.

 
Wat wil je bereiken?

Meer dan 999 in je secadoos proppen?

Dan moet je wat meer infomatie geven voor een kloppend antwoord.

Niet alle dozen zijn namelijk gelijk, ook al zien ze er hetzelfde uit en hebben ze dezelfde menuutjes enzo.

De hardware verschilt wel degelijk.

Als je meer programma's in je ontvanger wil zetten dan moet je het geheugen gaan vergroten en de ingebouwde software daaraan aanpassen.

Ook moet de hardware zo opgezet zijn in je box dat het extra geheugen uberhaupt wel aangesproken kan worden.

Met andere woorden, de hele operatie is de moeite echt niet waard voor een plus-approved doos!

Of heb je een typo gemaakt en bedoel je dat je astra kanalen te kort komt?

Want als je meer dan 250(ofzo) kanalen laat staan van de HB dan kan de box niet alle kanalen van de astra kwijt.

Ik kan je niet vertellen hoe je dat probleem moet oplossen.

Wel kan ik je vertellen dat -plus het graag de hobbyisten zo moeilijk mogelijk maakt, en dus dit soort ontwikkelingen niet hun approval zal geven.

Maarja misschien is er wel iets te bedenken, want als er lang nagedacht moet worden, dan is het snel afgelopen daar bij -plus.

Als -plus het niet weet, dan is iets namelijk niet mogelijk zoals we allemaal weten. ;)

 
Ik denk maar dat ik het erbij laat, voorlopig... ga toch eens kijken wat ik ermee kan, het gaat dus om een philips c+ tuner...

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan