hotmail

sat4me2

Active member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
160
Waarderingsscore
0
Punten
16
Leeftijd
56
Als gebruiker met een hotmail account kan ik mijn user cp niet meer wijzigen. Is dit omdat een hotmail account niet meer is toegestaan ? hoewel geregistreerde gebruikers dit hotmail adres nog wel mogen gebruiken. Wie kan hier meer over vertellen.

Groeten, Sat4me2.

 
Da's vreemd. De hotmail adressen worden door de server geblokkeerd, maar eigenlijk zou daardoor niet de toegang tot het controlpanel geblokkeerd mogen worden.

Net hoorde ik nog al zo'n klacht, we zullen eens gaan zien wat we er aan doen kunnen.

 
Mijn account staat ook op een hotmail adres maar ik heb geen problemen. Vreemde zaak.

 
Bij mij verschijnt de volgende melding: Sorry. The administrator has banned your email address. To contact the administrator click here .

Groeten Sat4me2.

 
Ik check het als het even meezit in de loop van zaterdag even, als het echt niet anders kan haal ik voorlopig de e-mail ban er wel even af.

 
Is wat later geworden dan zaterdag, maar als het goed is zou het probleem nu voorbij moeten zijn. Als men even kan controleren en eventueel laten weten als er nog altijd problemen bestaan.

 
Bedankt BT werkt weer perfect !

Groeten Sat4me2.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan