Hou me aanbevolen

J

Josje01

Als er iemand is die al weet hoe het probleem met de taquilas moet oplossen ,dus op een mosc kaart hou ik me aanbevolen.

Josje01@hotmail.com

 
Beste Fenco, dat hab ik nog niet bedacht. bedankt hoor !!

greetings: Josje01

 
ik heb zelf ook zo'n seca doosje van onze flips, maar laten we eerlijk zijn, deze geven steeds meer en vaker problemen, terwijl een vriend van mij met een micronic 1200s nog steeds kijkt naar alles in seca, en zelfs auto updates krijgt op canal+ nl met de oude ppua 00 02 38 xx, ik krijg daar toch echt geen enkele update op binnen.

dus wordt het tijd dat wij soppen met het financieel steunen van de nl boxen, en overgaan op micronic, humax etc.

 
Fenzo, staat bij jou provider 0019 wel op de tweede plaats op je smartcard (na seca00 dus).

Als je op de philips doos met originele mosc nog updates wil krijgen moet je de kaart als volgt indelen:

provider 00 Seca 00

provider 01 Canaal Digitaal

provider 02 en de rest mag je zelf bepalen.

In elk geval zou je op die manier weer updates moeten krijgen op je philips bakkie.

Ohja, wel nog even bij provider 0019 de bitmap veranderen naar 7*FF FE of een andere goede.

 
@ Fenzo:

een beetje off topic, maar na deze hectische dagen twee stelregels:

1) koop spullen die NIET C+ goedgekeurd zijn, daar hebben de providers geen vat op.

2) Gebruik kaarten die uitgekiend geprogrammeerd zijn en voldoende geheugen hebben (lees funcard).

Het enige grote nadeel is, dat de hobby minder interessant is, want het blijft maar werken, en werken, en werken...

 
PPUA 00 02 38 xx met mk01 2B BE 81 8B 02 xx xx xx van ident 00 19 is dood, er komen alleen nog fake updates op binnen.

Gr FranX

 
franX, ik dacht dat ook, op geen enkele mosc en of pic soft en ook niet op wallbanger krijg ik update's binnen, maar die vriend van mij heb ik in december vorig jaar op een secanix compatible pic setje toch echt de enige toen mij bekende ppua 00 02 38 xx gezet. Hij belde mij dus gisteren met de mededeling dat hij nog steeds naar C+ kijkt op deze kaart, hij komt volgende week naar mij toe met zijn kaart (woont nogal ver weg) en dan zal ik zien of zijn kaart inderdaad geupdate is.

en Black Tiger, inderdaad bij mij staat op de mosc 0019 op de tweede plaats, en dan de overige astra providers, en updaten doet hij nog steeds zonder problemen, ik wist niet dat een andere volgorde problemen gaf, thnks voor de info

 
dat kan heel goed kloppen dat de kaart nog werkt maar denk niet dat hij een update heeft gehad volgens walbanger zit c+ nog steeds op de niet veranderde 0e key dus vandaar dat zijn kaart nog werkt

groeten blokker

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan