Houston

Kilroy

Addicted Member
Waarderingsscore
1
Punten
0
Leeftijd
15
Weer een diva overleden teweten Whitney Houston en pas op 48 jaar, diep triest!
Ze zeggen vanwege drank en drugs, naar dat is voor vele giganten in de pop, jazz of blues een menetekel geworden.
Velen hebben veel moeite met de druk en grijpen dan maar naar die middelen.

Laat ik maar verwijzen naar de absolute uitblinker uit de film The bodyguard met Kevin Costner, "I love You".
Een waardig tribuut waar menigeen herinneringen aan heeft.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n]Whitney Houston - I Will Always Love You - YouTube[/ame]

Grtz.

Ik vind dit absoluut niet diep triest.

Drank, drugs en medicijnen dan weet je waar je mee bezig bent.

Roem en rijkdom kwijt wat is dan het leven nog waard? in die wereld.

Eigen schuld dikke bult......... En weer is de wereld diep geschokt.

Het was zo'n lief mens .

Tja, er sterft langzaam maar zeker een generatie artiesten uit, waar veel Duckers mee zijn opgegroeid.
Inderdaad diep triest.
@Kilroy goede keus

Die drank en drugs valt zeker niet goed te praten, maar er is weer een goede artiest uit ons midden.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=nsHcZiTSaBI]Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody (Who Loves Me) (Vinyl) (R.I.P) - YouTube[/ame]

Ja en dat is het trieste eraan ze WAS ooit erg goed voordat ze in verval raakte

Nogal een boute uitspraak anders als je als eerste uitspraak gaat roepen dat je het niet triest vind.
Het probleem is nou juist dat "dan weet je waar je mee bezig bent" niet geldt voor zulke gasten, en er oorzaken zijn die hiertoe geleid hebben.
Ga maar eens na waar hier de oorzaak zou kunnen liggen.

Feit blijft dat ik hier mee ben opgegroeid en een van mijn favoriete artiest was met een verschrikkelijke mooie stem.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=r_0_YjKmF6g]Whitney Houston - Greatest Ballads Medley (1985-2011)[/ame]

Gelukkig blijft ze nu onsterfelijk door haar werk en songs e.d.
En dat werk is helemaal niets minder waard door deze tragiek.

Wat mij betreft mag elke artist drank en drugs gebruiken als hij dat wil.
Want ik ben geen schoolmeester of predikant die de mensen inpepert dat ze ook mooi schoon en droog moeten blijven.
Ook weet ik dat er maar weinig supermensen zijn zelfs in de USA hoewel sommigen anders denken.

Ik vind het nog steeds triest dat het zo moest aflopen.

Grtz.

ze WAS ooit erg goed voordat ze in verval raakte
Zij raakte verslaafd aan drank en drugs doordat ze tegen de verkeerde echtgenoot op liep, die haar ook nog mishandelde.
Eenmaal verslaafd aan drank en drugs, ben je er nog niet zo snel vanaf. Ondanks dat ze daar wel haar best voor gedaan heeft. Maar in die wereld waar elke seconde van de dag wel ergens een camera of fototoestel op je gericht is, kun je niet eens effe je gang gaan.

Het is bijzonder knap te noemen dat ze ondanks haar depressie, waar ze dus die middelen waar het nu om gaat voor slikte, toch nog geprobeerd heeft de boel op de rit te krijgen en ze ook nog gewerkt heeft. Getuige de nieuwe film met 2 nieuwe hits die dit jaar gaat uitkomen.
Ik wens het niemand toe maar als je echt eens goed depressief geweest bent (en dan bedoel ik niet een beetje overspannen of beetje depri waarbij seroxat al helpt), dan doe je dit soort uitspraken niet.

Het is gewoon bijzonder jammer. Ze kwam net weer goed op dreef. Misschien was de oorzaak wel een terugval, net iets teveel hooi op haar vork genomen tijdens de depressie, dat kan nogal tegen je gaan werken.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan