hulp dm500

D

dimis

ik heb een box gekocht met software en alles compleet meer voor de griekse zenders..en in stond bij de ccam 2.2.1 en hij doet niet meer hoe kan ik dat nu opnieuw instaleeren het gaat me meer voor de griekse zenders en ik wiel graag de nederlandse bij doen ik woon zelf in duitsland dus a u b kan iemand me helpen
alvast bedank
 
Ik denk niet dat wij dit uit kunnen gaan leggen, en dat je bij de persoon zult moeten zijn waar je die dreambox gekocht hebt.

Er zijn een paar vragen die beantwoord moeten worden, ging het hier om FTA kanalen of kanalen waar men een abonnement voor nodig heeft?

Zit er in dit geval dus een smartcard in?

Is dit niet het geval, dan kunnen wij jou hier niet verder helpen. ;)
 
In ieder geval moet er voor de NL zenders een smartcard zitten en omdat je in duitsland woont betwijfel ik of je die hebt.
je kunt die alleen krijgen op een nederlands adres. ( misschien via vrienden of zo,

Ik denk dat je, waar we het hier niet over mogen hebben" niet (en misschien niet meer) werkt.

Blijft over de griekse zenders, welke zenders zijn dat en zoals Freggel al suggereerde zijn dat Free To Air zenders of gecodeeerde zenders , noem er eens een paar.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan