Hulp gevraagd 5400

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Hoi allemaal...Heb gisteren bij een kennis toh 6.5 in de Hum gezet. Heb eerst een spring-clean gedaan, daarna de kanalen erin gezet en toen de toh 6.5. De enige kanalen die nu werken zijn de FTA en raar genoeg D+. Verder doet niets het. De ram editor is helemaal leeg. Daarna heb ik geprobeerd er een emu in te zetten en dat gaat ook niet. Daarna heb ik een paar key,s handmatig geprobeerd maar niets gaat. Ik heb zelf precies dezelfde ontvanger met de dezelfde soft erin en die gaat feillos. Rara hoe kan dit? Wat zou er eventueel kapot kunnen zijn? Bedankt alvast voor de hulp...

Groet v/d Satrat
 
Dat is eigenlijk niet nodig die erin te zetten, maar ook dat heb ik geprobeerd. De ram editor blijft leeg...ook als ik de keys er handmatig inzet worden ze niet opgeslagen. Rare zaak!!!!

de Satrat
 
Kan je me even zeggen wat je daar mee bedoelt? En weer bezig geweest maar de key staan eenvoudig weg niet in de ram editor. Die is dus helemaal leeg...geen tps keys niks.

Groeten v/d satrat
 
stap 1 verbind beide receivers dmv een gewone seriele kabel
stap 2 schakel de goed werkende Humax aan
stap 3 ga bij deze ontvanger naar menu>status>stb status
stap 4 druk achtereenvolgens op de volgende toetsen van de
afstandsbediening : rood,groen,geel,blauw en wit
stap 5 hierna druk je op 1 voor transfer v.d.loader- 2 voor de transfer v.d. firmware 3 voor de transfer v.d. menusettings of 4 voor de transfer van de satelliet settings

stap 6 op de goede Humax verschijnt nu UP in de display
stap 7 zet nu de defekte Humax aan en de transfer begint
stap 8 wanneer de transfer gereed is verschijnt er END in de voormalig defekte Humax

succes
 
Ah...bedankt...ik ga het morgen gelijk proberen. Ik me weer..

Groeten....
 
probeer eens terug de orginele software te plaatsen en dan de patch.
even uitschakelen en terug opstarten op een fta kanaal.
daarna de emu lader voor de samsung opstarten en deze laden met de nieuwste bin key file en schrijf deze terug weg naar humax.
weer uit en aan zeten en in menu de config openen en de keuze op kaart + emu zeten dan ok druken en exit.
denk dat het dan wel werkt.
mvg droopy
 
Ok droopy, bedankt. Ik ga zo weer eens eens poging wagen. Ik had al reeds de org. soft er op gezet en daarna de ToH 6.5. Het probleem is dat de ram-editor leeg is. Zelf de prov. id,s staan er niet in. Als ik nu handmatig in de ram-editor bv. TPS de id zet, dus 007C00 en dan de key,s erin probeer te zetten blijven de nullen staan. Ik heb dit al velen keren gedaan dus dat is het probleem niet. Bij mn eigen Humax is alles perfect. Ik heb meer het idee dat er wat stuk is, het geheugen of zo iets. Tis niet de voeding....

Groet v/d satrat
 
@Melisa....Hoi Melisa, nou t,is gelukt hoor...pffff. Het ging hier om een franse buurvrouw van mij die elke dag op tps, soaps zit te kijken. Tientallen keren heb ik al Toh,s in de humax-en gedaan maar zaterdag ging het fout. Haar wereld storte in!!! Gelukkig is het geregeld. Bedankt nog...

Groeten v/d satat
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan