Hulp gevraagd bij Gold. 140 progger

A

adria

Ik ben net in het bezit van een Infinity programmer. Wie kan en wil mij helpen?

Ik heb precies de FAQ gevolgd van dit board. De EEprom en Pic files komen van s**4**l. De installatie verliep vlekkeloos. Toch geeft de ontvanger "onbekende kaart" . Wat doe ik fout?

Kan ik gewoon deze files herschrijven of moet ik eerst Erase?

Wat kan ik met de "keys" die ik op sommige sites vind?

Alvast bedankt voor de info!

 
Adria, wat voor card heb je gebruikt?

en welke files (namen) precies en in welke volgorde

Skybobo :)

 
Ik gebruik een Goldcard.

De files: EEPROM.HEX en Picfile 16f84_a.hex. (in deze volgorde)uit het irdeto starterspakket van s**4**l.

Mijn ontvanger is een Pace 501 G6

Adria

 
volgens mij zitten in de .hex files van t sat4aall ird*to/s*ca starterspakket geen geldige keys.. Probeer eens andere irdeto files, bijv. die van Beamer (beamer.dk)

greets, iNC

 
uit eigen ervaring, en na uitleg van verschillende welwillende members op dit board weet ik dat de Pace een onding is om files te voor te vinden. De files die er zijn , zijn moeilijk te beheersen met de(mij) bekende editors. De files die je op het WWW vind zijn meestal niet te gebruiken voor de pace. Weet iemand een sitewaar je die files kan uploaden, zodat iedere hobby-ist met een pace een werkende versie kan downloaden om mee te experimenteren?

nitwit

 
als je de'Ir0Eepr.HEX'ipv de 'IrCEepr.HEX' eeprom file van Beamer gebruikt, (die voor oude receivers met embedded cam is bedoeld) ...of werkt die ook niet?

greets iNC

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan