Hulp gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

atomic

Hallo
Heb met mijn stomme kop per ongeluk de penta 1.11 in mijn xtreme geladen i.p.v tetra. Het liep wel goed moet ik eerlijk bekennen maar naar het uitzetten en een poos ernaar weer aan was mijn cam niet meer geinstalleerd.

Is er toevallig iemand in de buurt van westervoort woonachtig die mij zou kunnen helpen met een cas interface ?

Anders moet ik maar zo'n ding bestellen.

Alvast bedankt voor de reactie :)

greetz atomic

Ps Heb ook nog een skycrypt module die het nu ook niet meer doet.
Free to air doet ook niks meer no av op alle zenders.
 
Heb zo,n ding besteld bij banner hier boven iemand wat tips hoe het precies te moeten doen krijg hem met 2 dagen in huis.

greetz

@duck mag dit nog wel ?
 
Volgens mij mag het wel, een cam veranderen naar andere software daar is ie net voor gemaakt dus lijkt me niet illegaal.

Er is een programma'tje voor en het is niet echt moeilijk, maar ik heb wel zo'n cas dingens, echter pas 1x gezien hoe het gedaan word dus ik durf je geen handleiding hier neer te schrijven.

Maar er is hier vast wel iemand met meer ervaring daarin, die dat wel kan doen.
 
valt reuze mee

stop de module in de ontvanger
stop de cas kaart in de module
sluit de casinterface aan op de cas kaart met de bijgeleverde kabel
zet minimaal 9 volt (ik doe 12 volt) op de cas interface
start casstudio2.1
wis de flash niet vergeten!!!
laad het loader.bin of dreamboot.bin en progen maar
 
Hoop dat ik het ding morgen krijg en dan aan de slag :)

\\\\\\\is wel saai zo zonder sat :(

Greetz
 
Lees dat ik ook iets moet solderen ? Kom daar niet echt uit 5 draadjes of zoiets.

Heb wel een schema gevonden maar nergen een handleiding van hoe dat precies te moeten doen ?

Iemand een link of tip hoe dat te maken ?

Ben alvast de info bij mekaar aan het schrapen :)

Greetz
 
Weet iemand of dat ik die 5 kabeltjes meteen al moet verbinden of is dat niet nodig ?

Greetz
 
Ben zover gekomen dat ik verbinding krijg !

Middels de 5 draden te verbinden.
Nu heb ik het volgende gedaan.

Flash geerased.
Dan opnieuw schrijven met de dreemload.bin file maar als dat klaar is staat de cam nog steeds NIET GEINSTALLEERD Wat doe ik fout en welke flashfile moet ik gebruiken voor de xtreme ?
Iemand advies voor mij ?

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\greetz
 
Dankzij van huunen zijn alle problemen opgelost heb nu echt de allernieuwste software in de xstreme zitten. Loopt tot dusver nog prima.

Penta 1.09 weer erop.

Bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan