Hulp nodig gepatche Humax 5400

M

MrNiceGuy

Dag proggers,

Enige jaren geleden heb ik van een vriend een gepatchte Humax 5400 overgenomen, Fun cardje erbij en regelmatig downloaden en soms zelf programmeren. Ik heb daar nu geen tijd meer voor en door gebrek aan tijd ook geen routine meer.

Ik heb dat ding nog wel dus zie 2 opties:
1. Apparaat ruilen met een liefhebber zodat ik een ontvanger heb die gewoon op een legaal kaartje kan weren
2. Iemand helpt me even weer op weg om een kaartje te programmeren.

Beide opties zijn bespreekbaar, ik woon in het noorden van Nederland dus wellicht is persoonlijk contact mogelijk.

wie helpt?

Jan

1. humax5400 kan prima met een Origineel kaartje werken!!! moet voor interne cam wel een irdeto2 kaart zijn .
Voor een seca2 kaart heb je een extra cam nodig.
Probeer een irdeto2 kaart te kopen of een irdeto1 waarbij de mogelijkheid tot omruilen (tegen betaling ongeveer 45 euro +20 euro contract overname setup box).

2. kaartjes programmeren heb je niets meer aan! de nederlandse kanalen zijn alleen nog met originele kaartjes open te krijgen.

Voor de rest hebben we tegenwoordig een interne EMU in onze humax zoek naar firmware "ToH3.3_HoT5.5" of later.

Woon niet in het noorden.
P.S. een irdeto2 kaart komt dan in plaats van de fun kaart.

En het bleek dat de Humax er niet mee wilde werken (het kaartje was wel in orde). Ik heb de lokale witgoed leverancier/hobbyist naar laten kijken en deze zei dat het nooit gaat werken met een gepatchte Humax.....

Als ik je post goed begrijp dat zeg je: koop een irdeto2 kaartje en dan zou de Humax weer moeten werken. Ik zou dat graag willen proberen voordat ik een kaartje koop, ik heb geen zin in de zoveelste miskoop {:-[

Jan

MrNiceGuy zei:
En het bleek dat de Humax er niet mee wilde werken (het kaartje was wel in orde). Ik heb de lokale witgoed leverancier/hobbyist naar laten kijken en deze zei dat het nooit gaat werken met een gepatchte Humax.....

Als ik je post goed begrijp dat zeg je: koop een irdeto2 kaartje en dan zou de Humax weer moeten werken. Ik zou dat graag willen proberen voordat ik een kaartje koop, ik heb geen zin in de zoveelste miskoop {:-[

Jan

Een seca2 kaart kan niet werken in de interne cam van de humax maar doet het prima in een cam in een humax, er zijn er genoeg die deze relatief duure oplossing hebben.
Helaas zijn IRDETO2 kaarten NIET in de winkel te koop, je zult dus voor deze oplossing op de 2e Hands markt moeten kijken!!
Bij mij werkt een roode EpsilonCard al vanaf het begin april 2005 prima.
Als je iemand in jou buurt kunt vinden die een irdeto2 kaart aanbied moet het mogelijk zijn deze te proberen.

Nog even dit het moet natuurlijk wel een "Canaal Digitaal geregistreerde IRDETO2 kaart zijn.
Deze moet je dan bij CanaalDigitaal nog op je eigen naam laten zetten en als je de comercieele zenders wilt moet je minimaal een setopbox pakket 30 euro per jaar.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan