Hulpje bij kiezen van een nieuwe beeldplaat

B

bikeron

Hallo,

Ik merk dat er reeds een draadje bestaat over dit onderwerp doch het is al wat gedateerd. Hier opnieuw de vraag anno 2012 met zijn recente ontwikkelingen.

Welke recente tv modellen geven een mooi plaatje met een full-hd satreceiver?

Ik hoef geen 3D maar wel een perfect weergegeven 2D beeld met een afmeting van rond de 130 cm. Een plasma is no-go daar die geweldig veel storing produceren op de kortegolf en middengolf banden en ik graag mijn andere hobby (radioamateur) in ere houden. Mijn huidige Panasonic plasma gaat er dus met volle plezier uit.

Voor een OLED tv blijkt het nog iets te vroeg volgens de media en edge-led schermen hebben ook de reputatie ven het integrale beeldscherm niet egaal te verlichten, dus wat rest er nog...

Alle ervaringen zijn steeds welkom.

groetjes, Ron

 
Al die piraten op die satelietforums. Het lijk wel of ze er een hobby erbij willen. :biggrin:

Ik kan je de Samsung UE55D8000 aanbevelen. Google maar even waarom. Het is een prachtige tv kan ik je zeggen en zeer gebruiksvriendelijk met hele goede apps. Het is wel een 3d maar dat is juist zo mooi, ook als je het niet gebruikt want daarom krijg je wel een perfect beeld namelijk door de 800 mhz. Voor een mooie prijs.

Maar goed kijk zelf maar dan weet je waarom.

Suc6 en laat even weten wat het wordt.

:biggrin:

Nr.10

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan