Humax 5200 software update

S

snah

Hallo ,

Iedere keer als ik de humax aanzet komt er een scherm of ik de software wil updaten , ja staat al gearceerd , kan ook voor annuleren kiezen .

Heb nu 3 keer voor ja gekozen , dat updaten duurt dan 10 minuten , volgens de handleiding moet de humax na een update herstarten wat dus niet gebeurd .

Ik kan nergens iets vinden over hoe deze melding uit te schakelen .

De provider is Caiway ( Westland )

Wie weet hier meer over ?

Hans

 
Ben ik de enige met dit probleem ?

Wat ik nog meer gedaan heb , na het zgn. binnenhalen van "software " de humax uit en aangezet met de aan/uit knop . Fabrieksinstellingen terug gezet .

Op advies van caiway het ding de hele nacht aangelaten . De winkelier gebeld , deze heeft geïnformeerd bij humax en ik mocht hem omruilen en ja hoor ook deze humax geeft ook iedere keer bij het aanzetten die updatemelding .

Vind ook nergens in het menu hoe dit uit te zetten .

Wie helpt ?

Hans

 
Hoi Hans

Van kabel TV heb ik geen verstand, (en van jouw Humax helaas ook niet).

Wat ik wel heb gezien is -als je caiway.nl intoetst- je ook de mogelijkheid hebt om bij de klantenservice uit te komen; dan klik je aan de linker kant op "Storingen en onderhoud", en dan zie je onderaan een link van hun e-mail-adres.

Hopelijk kunnen die je verder helpen.

Groetjes,

Bones

 
Heb ik gedaan , zij waren het die mij het advies gaven om het ding s'nachts aan te laten , heeft niet geholpen .

Hans

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan