Humax 5400 + Emu

S

santo999

Hallo,

Ik ben vandaag weer bezig geweest met de nieuwe firmware voor de Humax, die met de Emu erin.
Ik heb een nieuwe settingslijst erin gezet, nieuwe keys maar op de Astra krijg ik niks meer werkend. Eerst had ik nog de cinemanias maar ook deze zijn nu weg, die doen nu hetzelfde als de taq's, alleen maar het beeld vertragen. Ligt het aan mij, doe ik iets verkeerd of is alles weer op zwart ?

Bij voorbaat dank voor de hulp.

Originally posted by santo999

Ik ben vandaag weer bezig geweest met de nieuwe firmware voor de Humax, die met de Emu erin.

Hoezo weer bezig met de nieuwe firmware?, deze hoef je er maar 1 x in te zetten.
Cinemania behoort tot het spaanse Digitaal+ pakket, is in seca 2 gecodeerd en al meer dan een week op "zwart" , tenminste als je geen orginele abo-kaart hebt.
Dit had je ook kunnen lezen in het seca forum.
Een simpele oplossing is een kanaallijst naar je humax sturen zonder dit pakket, dat voorkomt dan ook de vertraging.

Wat de Emu firmware betreft: deze heeft wel degelijk een toegevoegde waarde, maar dat moet je niet alleen naar de Astra satelliet kijken.

beeld vertraging is normal met de toh emu alles de kanalen niet meer doen ok met conax krijg je beeld vertraging ik kwam vandaag bij slovak upload een niewe pmc tabel van xamuh
24.04.2004 12:53 Default PMC-Table fo r ToH 3.2 with EMU H oT 1.2 (Some D+ Seca 2 ch.working!)
grtz roufa!

Hallo zedinni

En lopen die dan ook.
want er schijnene wel veel fake
files te zijn op het moment
dus kijk wel uit wat je er in zet
voor je het weet strand hij en doet het niets
meer.

Groetjes
Hummaxboy

Ik heb er nog nooit een nieuwe PCM table ingezet. Gewoon de nieuwste key bin erin en het werkt weer.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan