Humax 5400 irdetoII of SecaII?

S

speelman25

Wie heeft ervaring met zowel secaII als IrdetoII kaart?
Heb een Humax5400 met Premiere kaart in de interne cam daarnaast heb ik een magic modul met penta 1.20 daar wil ik dus de standaard canal+ kaart in laten lopen omdat premiere af en toe niet goed update in magic.
Wat zou het beste functioneren in de magic seca II of Irdeto II.
Grt. Jacob.

Een seca2 kaart via de Magic werkt bij mij in ieder geval prima.
Van de irdeto2 weet ik dat niet, maar ik kan me problemen voorstellen omdat de Humax dan over twee mogelijkheden beschikt om Irdeto2 te decoderen: de interne cam en de externe cam.

Hallo zeeteefje
De interne cam heeft altijd voorrang echter, zodra irdeto 1 uitgeschakeld wordt valt er een keuze mogelijkheid voor de hummie weg en moet hij kiezen voor de magic wil hij canal+ decoderen.
Theoretisch zou in dit geval de SecaII kaart net zo goed moeten werken als de Irdeto II.
Heb jij de penta 1.20 erop?
Heb je met de SecaII in de magic geen probs met updates?
Mijn voorkeur gaat toch naar SecaII.
Zowel de IrdetoI als mijn Premiere kaart hebben in de magic soms last van uitval.
Moet ik eerst weer in het menu heen en weer schakelen en dan werkt het weer enkele dagen goed.
Welke kaart heb jij in de interne cam, naast de secaII inde magic?
Grt. Jacob.

waarom zo moeilijk maken,ik heb voor een 10 cent mijn humax omgebouwd naar een allcam+ en ik kan gelijk welke kaart gebruiken zonder een module,want ik heb de originele premiere kaart en die werkt perkekt,indien je uitleg wilt hoe een allcam+ te maken van je humax kan ik je er wel uitleg over geven via e-mail a.u.b.

Hallo jerry1
Dat is niet het probleem.
Mijn org. Premiere kaart heeft altijd al perfekt gewerkt echter nu moet je straks ook nog een orginele canal+ kaart hebben en die moet ook perfekt gaan functioneren.
Mijn Premiere kaart zit in de interne cam en straks moet in de magic met penta 1.20 een canal+ kaart.
Nu is de vraag wat zal in deze configuratie beter gaan werken een secaII of irdetoII kaart?
Grt. Jacob.

Zowel met de Penta1.20 als de 1.11 werkt de originele seca2 kaart goed. (zelfs beter dan de aston1.04, die ik ook heb)
De update heb ik altijd de 1e van de maand 's-morgens vroeg al binnen. (mwah, als ik wakker wordt staat ie er al op :))

Als Irdeto1 uitgezet wordt, dan blijft IrdetoII toch gewoon beschikbaar voor de interne cam, dus potentieel conflict?

Intern heb ik nu een fun met een xin1 file. (irdeto ATR)

Het is nog niemand gelukt om de Interne cam geschikt te maken voor Seca, ook niet als allcam+.

Hallo Zeeteefje.
Inderdaad er zou dus evt. een conflict kunnen onstaan tussen Premiere kaart in de interne cam en een IrdetoII in de magic.
Ik denk dat ik de acceptgiro voor de irdetoII maar weg gooi en een SecaII kaart koop.
En de Allcam+ waar Jerry1 het over heeft was als eerste oplossing bedacht voor de Premiere kaart wat met de latere soft al niet meer nodig was.
Thx.
Grt. Jacob.

Een slotbericht.
Vandaag secaII kaartje gekocht en in de Magic en Premiere kaart in de kaart sleuf.
Werkt perfect geen conflicten meer, die had ik met de IrdetoI kaart wel en verwachtte ze dus ook met de IrdetoII.
Aktiveren ging ook probleemloos.
Grt. Jacob.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan