Humax 5400z En TPS Multivision

B

bolletje

Hallo Heren en Natuurlijk dames................
Na het updaten van TOH 3.3 5.2 naar 5.5 heb ik geen beeld meer op oa multivision ??????????
Hoe kan dit ? Ik heb al van alles geprobeerd maar tot nu toe geen succes.Alles draaide met 5.2 nog prima, maar het terug plaatsen van deze firmware mocht niet baten..................?

Wie kan mij helpen.....

Mvg,Bolletje

ToH3.3HoT5.5 multivision oke met de sleutels voor ID 0150.

hallo na het updaten van TOH 3.3 5.5 heb jij ok de laatste key bin file in gelaaden
grtz roufa!

je moet zowiezo de emu er als laatste inzetten, ook als je een nieuwe zenderlijst geladen hebt.

je moet, na het laden van nieuwe firmware in het menu opnieuw card+emu instellen.

Je kunt na het laden van de key.bin deze 'saven' door 2x de blauwe knop in te drukken (uhf)

succes

(alles werkt, en niemand weet waarom)

Menu/Toh/Parser/Ram Editor/viaccess(groene knopje)/provider 01 50 00/

Hier moet key 18 ingevuld staan zoniet dan maar wel

succes ermee

groeten dustie

Ja key 08 ook dus bij 18 invullen wat je bij 08 niet kwijt kan of zoiets dan toch?

Het is key 08, een 16 byte key in twee delen gehakt.....het eerste deel 08 en tweede 018 bij de humaxemu.

Jij snapt het tenminste met weinig woorden(letters)geloof ik.

Hoi Dustie...bedankt voor de uitleg. Heb me dagen af zitten vragen hoe die key erin moet. Ik zie het nu staan met de toh5.5. Ben ook een week aan,t klooien geweest om tps weer aan de gang te krijgen. Nu werkt het weer prima...

Greetings v/d Satrat

kan iemand mij dit verduidelijken in mijn pm krijg tps niet aan de gang

Vertel eens wat je allemaal geprobeert hebt via pm leert verder niemand wat.

Hoi Jopie....natuurlijk jij ook bedankt voor de uitleg van de 08 key. Alles werkt prima.Ik had deze key bij Mach1 zien staan maar begreep maar niet hoe die ingevult moest worden. Dat is nu duidelijk...bedankt nog

groeten v/d satrat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan