Humax 5400z geen beeld

P

p.fermont

Hallo,

Ik heb hier een humax5400z staan deze geeft geen zenders door alles werkt menu's en zo maar het balkje bij de signaalmeter blijft halferwege knipperen.

Ik heb met een andere schotel het signaal gecontrolleerd maar deze komt boven de 85%.

volgens de eigenaan is de bliksem ingeslagen maar dat sluit ik uit.
wat wel is is dat het net lijkt of er een vloeistof in gelopen is.


Ik heb alle spanningen gecontrolleerd en deze wijken niet af.

alles werkt dus alleen als ik hem op een kanaal zet dan blijft het beeld zwart.


heeft iemand een idee.


groetjes, Pascal.
 
is nu bezig met scannen zal wel ff gaan duren
ik zit op dit moment bij 10790 Mhz maar nog geen kanalen.


groet, Pascal.
 
Originally posted by p.fermont
wat wel is is dat het net lijkt of er een vloeistof in gelopen is.
heeft iemand een idee.

ik heb misschien wel een idee!!!
uiteinden van de antennekabel misschien niet afgetapt!!!!
waardoor tussen het plastix en buitenmantel in regenwater,
druppelt en in de reciever in loopt!!!!!
 
bedankt voor het meedenken.


nee andere reciever werkt prima maar deze is nu al een uur aan het zoeken naar kanalen maar nog geen gevonden.

ik ga morgen proberen om een nieuwe firmware erin te zette met kanalenlijst, misschien helpt dit en anders het raam uit.

heb hier geen nulmodemkabel liggen (uitgeleend).


maar in ieder geval bedankt.


groetjes, Pascal.
 
Hallo ik heb tevergeefs de humax gepatched maar geen resultaat.


Ik ben gaan meten in de humax maar krijg geen output van de SI2000 chip. hier hebben 15 pootjes sluiting met elkaar.



Heeft iemand nog een humax in de aanbieding?


Groetjes, Pascal.
 
Ik heb precies het zelfde met de receiver.

Op alle kanalen geen beeld zelf niet op FTA

Ben zelf ook op zoek naar iemand wie weet wat het is.

veel succes
 
Hier ook geen beeld meer op alle kanalen. Krijg No Or bad Signal op alles. Op de Signal Status op helemaal niks. Dacht ook eerst aan de kabel of LNB maar helaas, die zijn echt goed. Moet zeggen dat ik dat probleem na de nieuwe firmware heb gekregen (3.3.1) en het is dus eerder voorgekomen, na een paar keer aan en uit toen deed ie het weer. Nu probeer ik het weer maar helaas! Kan het zo zijn dat de nieuwe firmware teveel vraagt van de Hummie zodat hij na een tijdje het begeeft???? En als iemand een oplossing heeft dan graag
gr
 
er staan op het net files om je humax terug te brengen naar de maagdelijke staat en daarna kan je alles weer opnieuw er in zetten maar niet hoger gaan dan 3.3 hot 2.1 alles wat daarna komt zijn fakes
 
ook ik heb eens niks meer gezien alles zwart oorzaak was te lang
van het net geweest ik heb hem gewoon een paar weken op het net laten staan en vergeten een paar weken later ja hoor hij deed het weer maar ik wens je veel geluk
 
Originally posted by jmvw
ook ik heb eens niks meer gezien alles zwart oorzaak was te lang
van het net geweest ik heb hem gewoon een paar weken op het net laten staan en vergeten een paar weken later ja hoor hij deed het weer maar ik wens je veel geluk
ups wat vergeten vraag het eens na bij drhumax moet hier in duck bekent
zijn anders bij sat4all
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan