Humax 5400Z met 2.08 loader

R

rrougoor

Wat is er zoal mogelijk met zo een apparaat, en moet de all cam patch er dan nog in ? .. hoe ?

Ik zal wel de verkeerde vragen stellen , maar ik probeer zoveel mogelijk te weten te komen voor ik zo een apparaat aanschaf voor 999,- , is dit trouwens een goeie prijs ?

De antwoorden die niet in dit forum kunnen vanwege de illegaliteit mag je mailen naar kashtar@excite.com

-=New to the world of sats ,.. damn they are a long way from here=-

 
Als je op dit moment in een winkel een humax 5400z kan kopen voor fl999,- moet je als de s*de****er dat ding gaan halen (als je er toch een gaat kopen tenminste).

Voor wat betreft patches: niet het apparaat alleen kopen voor de patches, als je dat gaat doen is dat de verkeerde reden. Als je het ding toch wilt kopen en patchen is dat leuk om zelf uit zoeken.

 
Om nog even op de mogelijkheden terug te komen.

Het is een goede CI ontvanger met als voordeel dat hij interne Irdeto ondersteuning heeft.

Zonder patch is het daarmee mogelijk om naar het Nederlandse Canal+ Irdeto pakket te kijken (mits in bezit van abbo).

Naar andere zenders zoals PW kijken is er niet mee mogelijk, daar is in eerste instantie de patch voor nodig en een abonnement op de buitenlandse provider die helaas in NL niet verkrijgbaar zijn.

Het is een uitstekende hobby-ontvanger, en met de patch gelijk aan de 5400.

Voor een nieuwprijs van 999 is het absoluut een aanrader.

Op de meeste plaatsen ligt ie rond de 1350,- en zelfs in Duitsland bij een groot media concern zag ik de laatste staan voor DM 1199,- en omgerekend kom je dan ook zoiets op die prijs uit.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan