Humax dood

N

nl4rbv

Hallo

Ik heb een humax5400 met loader 2.07 ,als ik de humax aanzet krijg ik de loader nog te zien en daarna de 3 stipjes op het display met blauw beeld, de humax reageert dan nergens meer op, ook als ik nieuwe firmware erin wil zetten lukt niet, het programma oak40 zegt alleen wait for humax.

Iemand een idee ??????

 
@nl4rbv,

Ontkoppel alle aansluitingen aan de achterzijde van je Humax op de nulmodem-kabel na. Eerst checken of dat je een juiste nulmodem-kabel hebt (pin 2 - 3 3 - 2 5 - 5). De originele software van Humax downloaden (let op de juiste versie !) en vervolgens mbv Wdn4oak+ de firmware uploaden naar de STB. Dit moet lukken...stel voor de zekerheid een lage baudrate in en gebruik Win9X/Me.

Suc6!

 
Krijg je ook een error melding??

ik heb in het verleden ook zoiets meegemaakt, van die humax was de relais die er in zit niet helemaal goed meer, de fabrikant heeft er toen een nieuw relais ingezet. Als je wel "klik" hoort bij het opstarten, ligt het ergens anders aan. Wat je ook kunt proberen is diverse malen de aan-uit knop bedienen (die zit op de achterkant) het kan ook dat er een vuiltje in het relais zit.

greetz en sucess, Matrix.

 
bedankt jongens voor de tips , we hebben het allemaal geprobeerd maar het wou nit lukken , mijn hummie is heen gegaan naar de digitale hemel ,en ik zeg leveeeeeeeeeee

de garantie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan