B
borreltje
Heb al een tijdje een Humax, in combinatie met een Superjack positioner, heeft altijd goed gewerkt maar heb van de week dus een V-box gekocht. Werkt tot nu toe goed
maar kom er nog niet helemaal uit. een aantal satellieten gaat perfekt, maar als ik bv
Arabsat wil vastleggen, draait de schotel elke keer de geheel andere kant uit.
Ook snap ik niet helemaal hoe de opbouw van de zenderlijst in combinatie met die v-box in elkaar
steekt. Ik mis namelijk een antal satelieten, en ik krijg geen nieuwe aangemaakt. Als ik een andere lijst inlaadt draait mijn schotel dus niet meer. Als ik van te voren
aangeef in de lijst dat het allemaal gemotoriseerde satellieten zijn helpt ook al niet.
kortom: HELP!!!!
HET WERKT NIET!!!
Wie kan me een paar interessante tips geven of sites waar meer uitleg staat over die v-box.
ik vind de gebruiksaanwijzing erg minimaal.
alvast bedankt voor de eventuele hulp,
Borreltje
maar kom er nog niet helemaal uit. een aantal satellieten gaat perfekt, maar als ik bv
Arabsat wil vastleggen, draait de schotel elke keer de geheel andere kant uit.
Ook snap ik niet helemaal hoe de opbouw van de zenderlijst in combinatie met die v-box in elkaar
steekt. Ik mis namelijk een antal satelieten, en ik krijg geen nieuwe aangemaakt. Als ik een andere lijst inlaadt draait mijn schotel dus niet meer. Als ik van te voren
aangeef in de lijst dat het allemaal gemotoriseerde satellieten zijn helpt ook al niet.
kortom: HELP!!!!
HET WERKT NIET!!!
Wie kan me een paar interessante tips geven of sites waar meer uitleg staat over die v-box.
ik vind de gebruiksaanwijzing erg minimaal.
alvast bedankt voor de eventuele hulp,
Borreltje