humax flash probleempje

G

gogo

Als ik mijn humax op bv polsat heb staan en ik laat de binfile met dsr9500 krijg ik gelijk beeld dan zet ik de humax uit met de standby knop op de humax om de keys weg te schrijven.
Als ik de humax dan weer opstart dan krijg ik geen beeld meer op polsat, ook niet op ticket, het vreemde is dat kiosk wel blijft werken.
kort samengevat ik kan als ik de keys laad kiosk zien ticket en polsat maar alsik hem uit zet om de keys weg te schrijven kan ik alleen nog kiosk zien.
Wie herkent dit probleem?

probeer eens de fixed firmware erop te zetten .hier gen problemen.
vg
Melisa

krijg het niet voor elkaar hij houd alleen de keys vast van kiosk maar de rest niet.
Zou het nu ook niet meer weten dus alle hulp is welkom.
Als ik de humax niet reset ontvang ik dus gewoon wel polsat en ticket, maar zodra hij uit geweest is zijn ze weg behalve kiosk

greeting gogo

de keys worden dus duidelijk niet weggeschreven.
probeer eens het volgende. Ontvanger los van scart
ontvanger aan- keys wegschrijven-ontvanger op standby wachten dus van PH tot --.--, ontvanger uitschakelen. daarna scart aansluiten en ontvanger aan zetten
controler of emu-k in het conf is gezet.
Onthoud : de aandeelhouder wint

vg
Melisa

Ik heb niks veranderd tot nu toe maar opeens houd hij wel de keys vast, snap er niks van ik heb op verschillende boards gelezen dat meer mensen er last van hadden maar ook geen oplossing wisten, blijft een vreemd verhaal.

thx voor alle tips gogo

Heb zelf het probleem met mezzo op astra, had een pmc tabel gevonden die mezzo bevatte. Was integenstelling van eerdere tabellen met een seca ident.Had tot gisteren ook prompt beeld goed stabiel,vandaag weer verdwenen, terwijl de tabel nog wel in de humax zit. De humax gaat net als bij het zappen naar een taq.kanaal op astra heel traag worden, dus niet als het volkomen vastlopen zoals bij de kiosken op Thor, met de verkeerde key.
Zal eens een totale opschoning proberen, dus firm,settings en emu opnieuw inladen. Heb toch al met al sterk de indruk dat de Hot versie met de Emu nog in een beginfase verkeerd,en nog verder ontwikkeld moet worden. Vraag me ook af hoe ik de flash van de Humax kan legen zonder de H2.08 boot er uit te gooien.

Hallo,
is het jullie wel eens opgevallen dat er altijd problemen zijn NA het laden van een PMC-tabel? De meegeleverde PMC-tabel is in 99% van de gevallen toereikend......

Dat de HoT-FW de Humax traag maakt als ie op een gecodeerd kanaal van Conax/Seca2 komt en de key niet correct is, moet je denk ik maar voor lief nemen: niet meer naar zo'n kanaal zappen totdat je weer up to date bent.

PolSat is AU met de HoT-FW, dus gewoon op het kanaal blijven staan totdat de key binnen is. Hier hoef je geen filetje voor te gebruiken.

Groetjes,
:cool:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan