Humax IRCI5400 Allcam Patch v2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

theGIZMO

======== HIC10110-+CAM-.HDF - Version +CAM PH 2.2 =======

Symulcrypt stabilisiert.

======== HIC10110-+CAM-.HDF - Version +CAM PH 2.1 =======

In der Version V2.1 wird eine sekundäre Pipeline betrieben

die bei der Auswahl der CA_ID hilfreich eingreift.

Blackouts sind jetzt kaum noch vorhanden, wenigstens bei

mir. Alles weitere wird sich dann zeigen.

 
de file op humfree is de oude 2.0 nog ...

de link die ik eerder plaatste is al dood ...

CU

Red

 
Thanks Gizmo. Ik wil die 2.2 heel graag proberen. De 2.0 Hangt regelmatig. Ik ben benieuwd of deze echt stabieler is.

 
Bij mijn werkt de 2.2 goed, en is stabiel

wel lekker hoeft geen kaarten meer te wisselen

 
ik heb L2.07 en hic 10108, als ik moet patchen is het noodzakelijk om er L2.08 van te maken en 10110.

Is dit verstandig om te doen, of kan ik beter wachten tot er een loader free of 2.07 all-campatch uit is,

voor allcampatch 2.0 zag ik al een nl vertaling , voor de 2.2 nog niet.

graag advies hierover

 
zoals al een tijdje geld voor alle patchen: eerst de officiele versie er in van humax, je loader wordt dan dus ook geupdate, en dan de patch hier overheen. daarom ben je ook niet meer loader gebonden met de patch, het is niet het hele pakket van de update maar slechts het stukje wat verandert is.

 
@vlovlo bedankt voor je replay, ik neeem aan dat ik dit allemaal gewoon met winoak kan laden?

 
Met atmel werkt het hier inderdaad ook perfect. Met GK2 (ds9) nog niet helemaal. Maar 'k gooi er nog eerst even wat uurtjes tegenaan voor ik zeg dat het niet lukt.

 
@Vlovlo

Ik heb al een paar officiële Humax firmwares geïnstalleerd maar steeds blijft mijn loader versie toch dezelfde (1.37/16000). Ik heb deze firmwares van de Humax site gehaald. Welke versie heb jij dan gebruikt?

Is het echt noodzakelijk om de loader versie te veranderen?

 
ik krijg inderdaad het op een GK2 niet voor elkaar. Alle pakketten werken wel(op zich al een wereldwonder vind ik), maar de kaart moet nog steeds in/uit. Daarom snap ik sommige positieve verhalen niet over het autoswitching.

Maarja, ik doe natuurlijk iets verkeerd

Gr, robin

 
Ja, het Humax forum begint meer te lijken op een "op welke Humaxsoft doet welke kaart het nog" forum en dat is niet de bedoeling.

Derhalve sluiten we de zaak, net als het andere topic hierover.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan