Humax klokje wijkt af ?

G

GaMeOvEr

Ik heb even de search gebruikt, maar daar vond ik zo snel niets. Staat mij namelijk iets van bij dat ik hier al eens eerder een topic over heb gezien. (Maar toen had ik zelf nog geen Humax, dus ben het weer kwijt.)

Hoe dan ook, ik heb een Humax IRCI-5400, Loader 2.06, software 1.01.8p en als die doos een tijd uitstaat, verloopt de klok met iets van 2-3 minuten per dag.

Op het moment dat je hem weer gebruikt, wordt het klokje weer gesynced, en gaat het weer goed.

Was hier nu een oplossing voor ?

(Een link naar de draad die er naar ik meen al eens eerder gezien heb is ook afdoende...)

Thx.

 
Als ik het me goed herinner: dan was daar geen oplossing :sad:

De topicstarter was al vrij snel veroordeeld tot "mierenneuker" o.i.d.:shocked:

Ik vind dat dit soort problemen wel serieus genomen mogen worden. Ik ben bang dat er wat dieper in de soft gespit moet worden om dit op te lossen.

groetjes,

 
Is inderdaad nog geen oplossing voor, is inmiddels wel bekend bij de programmeurs van Humax...wellicht een fix in een nieuwe firmware-release.

 
Hi,ik heb een Nokia en een Humax en ze hebben er allebij last van.Ze lopen per dag dat ze standby staan ongveer 2 minuten achter.Ik heb op een van de boards een reden gezien maar die weet ik niet meer maar hinderlijk is het wel want de Nokia staat niet elke dag aan en loopt daardoor achter.

greetings goto.

ps:zijn er meer merken die hier last van hebben?

 
Ok, bedankt voor de info.

Gewoon ff wachten op een soft-release waarin de bug gefixed is dus...

Ach ja.

Heel erg irritant is het niet, aangezien hij bijna iedere dag aanstaat, maar ik vond het gewoon een beetje een "vaag" probleem...

 
bij HCSA heb ik dit gemeld op internet. ze dachten het probleem opgelost te hebben, maar blijkt dus niet zo... ze gaan het nu opnieuw onderzoeken...

HAWKEYE

 
Die posting stond vroeger op s**4**l.

Het vreemde is dat niet alle Hummie's last hebben van dit probleem. Mijn 5400 loopt perfect, klokje ook.

Ik heb de H207 loader.

CU

Red

 
Ik heb hetzelfde probleem met Humax IRCI 5400

loader 2.06 (nog steeds) software 1.06.6p

Onlangs op een duitse site ook over gelezen ook nog geen oplossing.

 
Hmmm...

Ik heb er ook eentje met Loader 2.06. Verder nog een Aston 1.04, en software 1.01.08p.

Misschien blijkt het veroorzaakt te worden door een bepaalde samenstelling Hardware/Software ?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan