humax knippert

B

bijroelof

Ik heb hier een humax 5400 en het lichtje van de tuner knippert als een gek.Maar hij start niet op.hHeb hem al een paar keer van het stroom gehaalt maar niets helpt.Het is al eens vaker gebeurt maar dan stekker eruit en dan liep hij wel weer.Wat kan dit zijn en wat moet ik er aan doen.
vr gr Roelof van der Bij

Klinkt als een voedingsprobleem.

Greeetzzz Grizmo

Wat knippert er precies is zijn het de drie ledjes op het display of wat anders?
probeer anders je humax even schoon te maken met een claener file en daarna de orginele software gevolgt door een settingslijst. je kan dan altijd nog een +cam er in zetten.
suc6

Had er van de week ook 1 hier, even een nieuwe freq lijst erin, en dan doet het het weer, de persoon had te veel zenders, eruit gehaald, en de humax was sloom, dus die zette hij aan de achter kant uit, weg lijst en er bleven maar 3 puntjes op het display knipperen, nou probeer dat maar eens.

Veel suc6

nee bepaalden tiepe humaxen kunnen niet te groot software aan wand als je er een nieuwen zenderlijst in zet en je zet hem uit dan is hij de zenderlijst weer kwijt en dan knippert hij weer
zet gewoon de software toh 3.1 van josje er in nieuwen zenderlijst er in kay er in en het zelfde is open en hij werkt wel goed
succes

ik heb hetzelfde probleem

ik heb josje er al inzitten maar dat helpt niet,

want als je 1 knipperend ledje hebt op je display kan je niet in het menu komen.

Heb er wel eens meer last van gehad maar starten meestal wel op na een halfuur maar nu helemaal niets .

enkel dat ene knipperende ledje.

wie weet er raad.

Ik heb zelf geen kennis van elektronica,

wie kan mij helpen hem weer aan de praat te krijgen.

citaat:

als erstes mu? man beim aufh?ngen des humi nicht den ausschalter bet?tigen sondern den stecker ziehen.
nur so hast du einen reset ( ist doch nur ein dummer copu ). dann kanst du die firm mit dem prog einspielen ( s. mein zip ). hier ist zu beachten, da? es ohne allen schickschnack ist ( hot u.s.w. ). nat?rlich kann es sein, da? es beim ersten mal nicht angenommen wird, was aber selten vorkommt. wenn die firm eingespielt ist, so spielt es keine rolle was du f?r settings einspielst. du kannst auch einen suchlauf auf deine anlage starten -- installation--programmsuchlauf--automatischer suchlauf--.
wichtig ist die einstellung im hauptmen? -- toh -- config --.

:
WDN4OAK gebruiken.

Hallo,

Ik kan helaas niet zo goed duits.
Maar als ik het goed begrijpt moet ik eerst de hummie resetten
door de stekker er uit tetrekken en de schakelaar aan laten staan.

En dat een nieuwe firmeware er in proggen

IK heb de stekker er uit gehaald een tijdje gewacht maat helaas hij blijft knipper 1 ledje .
je kan dan verder niets doen.

want volgens mij moeten er eerst 3 ledjes branden voordat je wat kan doen in de hummie menu op programmeren

dus wat nu.

Met de stekker eruit verliest de humax na een tijd zijn settings, krijg je dus als het ware een reset.
daarna wdn4oak opstarten settings laden m uploaden en humax aanzetten.
Gr. Jacob.

Duurt minimaal 2 uur, voordat de Humax met de stekker er uit gegevens gaat verliezen.
Hij vergeet eerst de keys en dan de sat posities...

Ik heb zelf geen verstand van elektronica

Is er iemand in de buurt van leiden of zuidholland die deze humax kan door meten tegen een redelijke vergoeding

want ik ben nu een echter zwart kijker

software 3.1 er in nieuwe zender lijst er in en het probleem is op gelost neem wel 3.1 josje er in zetten anders klap hij er weer uit

Of humax of beiden(thread starter ) overleden. Lijkt me wel zo netjes en tevens leerzaam voor anderen om te weten of men wat aan deze tips heeft gehad.Maar ja..... zal wel aan mij liggen..sorry.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan