humax met conax

R

rouwdy

Een vraagje voor de mensen die toch meer kennis hebben over conax, en de humax.

vraag

1 kan de humax dit aan met tux3.2?

2 is dit mogelijk met een fun kaart

3 anders wat voor mogelijkheden heb ik nog met m?n bakkie

Op vraag 3 kan ik zelf al gedeeltelijk antwoord geven en da?s een mm module halen (denk ik)

graag zou ik wat meer willen experimenteren met de humax , want het begint saai teworden.

grtzzzzz

Rouwdy!!!!!

Met Magic Module zijn de Kiosken op Thor weer open. Tijdelijk?
Ik weet het niet.
Maar het maakt allemaal weer een stuk leuker.
Groeten,
Ben

is te bekijken met humax met emulratek, dit werkt met een season interface.
Met een funb is het nu niet mogelijk, in de toekomst weet ik niet maar denk zelf van niet.

zad75455 en boelie

de mm module wist ik al een beetje van van af, maar zat tehopen, net als velen dat het zo zou kunne draaien op de humax

dank jullie, en met de interface lijkt mij wel interesant
(nog nooit mee gewerkt)

bedankt!!!!!

grtzzzz uit knoal

Rouwdy

Bedankt Ibby voor de uitleg, door de tip om Cas1 in te stellen heb ik nu alles open (Conax en Nagra D+).
humax5400 toh3.1 season emulatorek10a en laatste keyfile (van de Slovaak)

Ook viaccess werkt nu uit de kunst.

Is het ook mogelijk om met die seasons interface ticket en multivision te zien?
Want dat lukt bij mij niet als ik mijn fun in de humax steek dan ontvang ik ze wel maar met season niet?

gr gogo

ibby en rtty het was bij mij ook die cas1 instelling alles werkt nu als een zonnetje.
Helaas staat mijn schotel niet op 1 west misschien word het toch tijd voor een draaibare schotel.

groetjes en fijna dagen gogo

Hoi sat vrienden

ik heb voor m?n verjaardag een seasons interface gekregen en kom hier niet uit. (ja ja overal gezocht en gekeken, ook de uitleg van ibby)
ik zal kort proberen uit teleggen wat er gebeurt hiero.

eerst via de laptop met een usb convertor en dit lukte niet (compoort is belangrijk "gelezen bij duwgatti")

daarna de grote kast van boven gehaalt ruzie met de vrouw gemaakt en midden in de kamer gezet!

nu ben ik als volgt begonnen emulatorek10a,en nieuwe keys gehaalt en mijn humax voor zien van de nieuwste setting (pet)
en de humax op cas1 gezet en herstart.

eerst emulatorek gestart interface in de humax gestopt

het lampje van de interface knippert een aantal malen en de humax vertelt me dat de kaart eruit is gehaalt!?
hierna kijg ik een melding dat het een invalide kaart is

ook op de pc gebeurt totaal niets
de pc is een p4 1.8gig medion en draait met xp home
de laptop is een p4 2.8gig medion draait ook met xp home en voor de compoort heb ik een stlab coverter

iemand die me kan helpen??????????????

GRAAG

b.v.dank

Rouwdy

ik heb mijn humax met 3.2 gewoon op card staan en alles werkt dus aan de instellingen in het menu hoef je niet aan te komen.
ik denk dat het gewoon aan de juiste emulatorek ligt.
heb `m bij l*ure*s gehaald, en alle drie in een map gestopt.
de compoort nog ff goed zetten en draaien maar.
als je `m bijv. op de thor zet dan wel via prefs deze op
conax auto-up zetten.

als dat niet lukt kan zijn dat je de bautrate aan moet passen.

succes

J-T

Heb het gedaan zoals je zegt, maar niets hiero, ik heb een vermoeden dat interface niet goed is.
Misschien kunje me vertellen wat ik inbeeld van m?n computer moet krijgen, hier gebeurt totaal niets.
Ook met wall banger gebeurt er totaal niets met de computer.
als ik de funkaart achter in de seasons steek en dan in en uit de kaart sleuf schuif heb ik beeld, trek ik dan de kaart uit de interface loopt het beeld nog even door, en knippert de led nog drie maal en stopt het beeld.
ook als ik wall banger of emulatorek opstart en de interface in de sleuf doe knippert de led drie maal de humax geeft dan geen beeld maar zegt dat de kaart is verwijdert, en hierna de melding invalit kaart.

mischien is de matrix relaoded een betere optie voor mij, maar ik zou wel willen weten of het aan de seasons ligt.

m.vr.gr
Rouwdy

probleem gevonden!!!!!!!!

De interface is niet goed heb hem laten testen en deze werkt voor geen meter.
Ik krijg een nieuwe weer maar hij moest besteld worden!?

De mensen met respons voor mij wil ik hartelijk danken.

m.vr.gr

rouwdy

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan