humax met emu en fun geeft hier probleem

P

peteroord

Hallo,

Allereerst gegroet allemaal, dit is mijn eerste bericht op het Duckforum.
Ik heb over dit probleempje wel iets dergelijks gelezen maar weet niet of dit concreet het zelfde specifieke geval is en of die oplossing ook hier van toepassing is.
Ik heb mijn humax 5400 irci gisteren die draaide op toh 3.3.hot 3.4 met fun na ingewonnen informatie voorzien van de allerlaatste TOH 3.3 HOT 5.7 (NL) (josje) en de settings van pet123 van begin aug.2005 en de keybin van 27.8. Ik had begrepen dat met dit erin Talpa,tmf en d+ zou gaan draaien.

Na succesvol alles in deze volgorde alles erin gedaan te hebben bleek dat met de config op card+emu (al dan niet met s) de Taq's prima werkten zo ook de orf 1en2 maar Niet Talpa enz. en bleek ook dat er totaal geen beeld was op Ned1,2 etc. (canaaldig.pakket)
Zette ik hem op Card dan uiteraard geen emu kanalen maar bij canaal pakket viel beeld weg na 2-3 min. en pas na zender switch kwam beeld weer even terug, maar was na tijdje weer foetsie.
Alleen bij verwijderen van funcard was canaaldig.pakk. ongestoord te zien waarbij het niet meer uitmaakte of hij op card of card+emu stond.
Wat moet ik, om zonder problemen en veel handelingen te moeten, doen of wijzigen. En zou talpa zo daadwerkelijk te zien moeten zijn?
Ik weet niet of de handelingen (voor mij ook al moeilijk/waar nieuwste pmc)die beschreven door "tuurtje" de oplossing voor dit zelfde probleem zijn. Wie kan en wil mij verder helpen?, ben enigzins leek op dit gebied
Bedankt.
peter

elk advies aangaande dit "probleem" blijft welkom,
mocht het dan verholpen zijn dan doe ik beslist hiervan melding.
peter

De problemen die er waren mbt het na verloop van tijd "op zwart" gaan en helemaal niet draaiend krijgen met de beide kaarten er in....... is gelukkig verholpen door een pmclijst die mij werd toegestuurd. Dank daarvoor, gelukkig is die ellende voorbij.
Dat Talpa het ook zou moeten doen met mijn settoppak.was een misunderstanding mijnerzijds. Dat schijnt nog niet te kunnen.

Originally posted by peteroord
De problemen die er waren mbt het na verloop van tijd "op zwart" gaan en helemaal niet draaiend krijgen met de beide kaarten er in....... is gelukkig verholpen door een pmclijst die mij werd toegestuurd. Dank daarvoor, gelukkig is die ellende voorbij.
Dat Talpa het ook zou moeten doen met mijn settoppak.was een misunderstanding mijnerzijds. Dat schijnt nog niet te kunnen.

Talpa moet gewoon werken bij een settopbox via de emu.

gogo

Zo het op prijs stellen om te vermelden hoe je dit nu gefixt hebt??

zit nl met zelfde euvel

thanks,en ik denk zelfs namen meerdere

uit de vorige berichten kun je op maken dat het probleem in de pmc tabel zit.
Dus juiste pmc dl bij josje laden en alles werkt.

s6 gogo

Originally posted by boeddha
Zo het op prijs stellen om te vermelden hoe je dit nu gefixt hebt??

zit nl met zelfde euvel

thanks,en ik denk zelfs namen meerdere

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan