Humax patching

M

Moike

Hallo allemaal

Ik heb de Schumipatch 1.01.08p geupload naar mijn HUMAX voor PW/O*F.

Ik begrijp het niet zo goed meer,ik probeer PW pakket en O*F aan de praat te krijgen.

Heb diverse files(ook die van PIT)geprobeerd maar geen succes.

Heb al alles geprobeerd, de nieuwste keys, andere datum.

Altijd krijg ik irdeto status 16 message.

Mijn STB status gegevens zijn:H/W OAK I&II 2.1

S/W HIC 1.01.08p

DDV DIC 1.01.08 (zonder p)

loader H 2.07 0016.0600

Kan er iemand de aangepaste files van pit mailen,aub

en eventueel de patches met enig uitleg hoe ik juist te werk moet gaan en of de links.

Alvast bedankt,

Moike

moike30@hotmail.com

 
hoi,

Bij mijn weten kunnen pw en het Ned. pakket niet op een kaart. Ik zelf gebruik daarom twee kaarten. Voor de Hum. heb je aparte files nodig. Deze zijn te vinden op

http://digitalsatellite.webjump.com/. Als het niet lukt laat het mij dan even weten en welke files je hebt gebruikt.

de groeten

 
klopt helemaal voor de gold kaartjes. de file van PIT is overigens wel goed voor de Hummie.Met de goede code's en datums uiteraard.

Voor Jupiter 1 vind je wel oplossingen, emuleert wel 25 verschillende kaarten in 1.

Bij de Hummie lukt het (nog) niet automatisch, hij moet ff uit/aan.

 
@zeeteefje,

'...hij moet ff uit/aan.', waarom ? hiero is het gewoon een wisseling van goldcards...zonder reset CAM of wat dan ook. Kwestie van een betere PIC voor de PW/ORF providers.

 
@Gizmo: hij moet uit/aan of kaart uit/in om een reset te krijgen vd kaart.

De jupiter1 kan zowel een c als 0 (en meer) emuleren, maar de software wil wel een reset om in de juiste emulatie te "springen"

M'n ontvanger staat op zolder, dus even een kaartje wisselen is beduidend onhandiger dan met de afstandbediening uit/aan te doen...:)

 
he guys,

Waarom zo moeilijk?

neem een aston voor seca met daarin een gold, en een gold in de interne cam en voila alles werkt zoals het hoort, ook orf

 
harrewar, wat voor file gebruik jij voor irde*o ? en wat voor instellingen. Ik heb al HEEEEEl erg veel files geprobeerd en het lukt me niet..

Patch moet goed zijn, want met season emuleren gaat prima.

Greetz.

C4

 
Harrewar heeft gelijk, waarom ook C+ op Irdeto? Alleen PW en ORF op de interne Cam en de rest (dus ook C+) op de Seca GW.

Grtz Mike The Bike

 
Hi,

Jullie hebben helemaal gelijk vwb de combinatie C+ NL & PW/ORF...alleen er zijn nog meer providers die enkel in Irdeto uitsturen en die zijn niet op 1 kaartje te combineren met het Duitse bouquet. Hoogst waarschijnlijk is Moike hiermee aan het vechten.

 
Hallo allemaal,

Probleem opgelost!Werkt uitstekend.

Humi 5400 is the best.

Weg met Status 16???

Groeten van Moike

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan