humax probleem

D

de clown

ik heb hier een probleem met een humax 5400
bepaalde zenders bv nederlands pakket totaal geen signaal aanwezig dus net of er geen schotel aan zit .
op enkele duitse zenders bv zdf wel signaal en beeld.
alle schotel instellingen staan goed .
ik heb de humax even weer voorzien van originele firmware en hem toen laten zoeken hij ziet maar bepaalde pakketen leest dus lang niet alles in .
hang ik mijn eigen humax weer aan de schotel alles weer probleemloos heeft iemand mischien tips ?? alvast bedankt ..

Misschien staan je lnb instellingen niet goed die in je humax bedoel ik dus en niet buiten. in het menu antenne settings kun je een lnb frequentie selecteren!! staat deze niet goed dan vallen een helehoop zenders buiten je ontvangst bereik.
Kijk of je bijvoorbeeld alleen horizontaal of vertikaal binnen krijgt dit kun je zien door de ? toets op je afstands bediening te drukken onder in het scherm wat verschijnt staat de frequentie +(H) of (V) heb je bijvoorbeeld alleen(H) dan is er wat mis met de polarisatie sturing 14volt of 18volt teminste zoiets er zit een paar volt verschil in.

succes groeten dustie

probleem gevonden ook bij deze humax de voedings
spanning van 30 volt weg onderdelen besteld hartelijk dank voor de reactie ..........

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan