Humax PVR-5000 & WIR-4450

als dit: < USB and IEEE1394 > waar is wordt het waarschijnlijk een enorm dure kast, maar zal ik vooraan staan in de rij met kopers:):)

 
En wij maar denken dat de 5400 van de markt wordt afgehaald vanwege het niet meer hebben van een Irdeto licentie.... de WIR-4400 beschikt volgens de eigen Humax specifikaties weer over emb. Irdeto :):)

Satwatcher

 
Ben wel benieuwd naar de verdere specs van de PVR-5000. Iemand toevallig dealer-info gezien? :biggrin:

 
Er staat meer info over de nieuwe generatie PVR kastjes op de site http://www.satcritics.com onder de hoofding "mediacast report".

Zo zou de humax PVR 5000 beschikken over 2 (twee) tuners !! en een plethora aan aansluitingen op de achterkant.

Ook Echostar en Strong brengen leuke nieuwe kastjes op de markt.

Ik zit al te poppelen om m'n oude Humax FI-CI te vervangen !!

 
Ik heb de 2 kastjes in London gezien en het stelde wenig tot niets voor.

Die wir-4400 is gewoon een klein Irdeto ontvangertje. Wel leuke menu sturing e.d. zoals we dat van Humax gewend zijn.

De PVR-5000 viel me heel erg zwaar tegen. Ze hadden niet eens een werkend model staan. Heel af en toe speelde het ding heel even iets van de harddisk maar verder was het nix.

De enige fabrikanten die echt wat moois van de HD modelletjes hebben gemaakt zijn Echostar (ook daar was de software nog buggy maar heel erg veelbelovend), Hyundai en Samsung.

Over deze modellen is reeds veel op de webp[ages van de fabrikanten te vinden en deze modellen worden ook al geproduceerd.

TeeBee

 
de echstar wordt overigens pas aan het eind van deze zomer verwacht.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan