Humax valt uit !!!

Dus eigenlijk is het een zeperd van een ontvanger!!!~!!

Geintje, heb er zelf ook een, hahaha, maar wel gek dat veel mensen hier last van hebben....................

Foutje van Humax fabrikant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Snap het niet goed wat word er bedoeld met uitvallen ?? ik heb er nog nooit last van gehad hier .

 
Om toch maar even een vreemde opmerking te maken:

Een uitvallende Humax is altijd nog beter als een Humax die aanvalt..............................(sorry, kon het niet laten) :)

Maar Appie39, hoe vervelend ook, zonder servicedoc en/of scoop blijft het gokken en prutsen tot je de storing hebt opgelost.

Ik denk dat de electronica monteurs met veel ervaring deze storing eventueel wel snel op kunnen lossen.

Je zou bij Humax ook kunnen informeren naar een nieuwe voeding of vragen naar een gebruikte, maar wel goede voeding.

De TD's van goede bedrijven bewaren zo nu en dan nog wel eens losse printen voor het geval dat.

Om heel eerlijk te zijn heb ik mijn Hummie nog niet opengemaakt dus ik kan je niet vertellen wat voor onderdelen je nog mist.

Maar misschien dat iemand anders dat wel weet ,misschien kan ik kijken of ik ze voor je kan bestellen als het een probleem geeft om aan die onderdelen te komen.

 
Thanks Wizzaerd, dat zijn nog eens berichten!!!

Daar hebben we wat aan, ik wel tenminste.

 
Ik heb net mijn Hummie teruggekregen.Volgens mij is de storing verholpen !!!! Ik heb nu normaal beeld op de "kabel"-zenders ( dus zonder vervormingen zoals eerder).

Heb nog geen uitval gehad,maar ik heb `m dan ook pas een paar uurtjes !!!

Ik denk dat `t probleem dus één van de beschreven onderdelen betrof.

Degenen die ook last hebben van dit uitval probleem adviseer ik ALLE onderdeeltjes op de printplaat van de voeding te verwisselen.Kost +/- 75 piek inclusief erop solderen (als je zelf soldeert een paar tientjes) en je bent in één keer klaar.

Mocht mijn Humax nog uitvallen ,dan horen je jullie het wel.

Groetjes,

Appie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan