Humax5400 en Atmel irdeto probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
J

JamesT

Hallo satfriends.

Ik heb pas een humax5400 waar versie SW versie1.08p

loader 2.07 op staat , ik heb begrepen uit verschillende postings dat de 5400 is gepatched.

Ik heb het probleem dat ik geen geprogrammeerde atmel kaart

kan gebuiken in de onboard irdeto cam. < invalid card, please check the card> is alles wat ik in beeld krijg.

In andere irdeto ontvangers werkt mijn Atmel perfect?

En een origineel Irdeto kaart werkt wel in mijn Hummmie

Wie o wie????????

 
Hallo JamesT

haal even van mijn site de irdeto file op die werkt 100% en is ook AU werkt hier en bij vele 100%

http://come.to/jupiter1

suk6 er mee en ik hoor wel of het werkt bij je

G.R Pecari

 
Originally posted by pecari Hallo JamesT


haal even van mijn site de irdeto file op die werkt 100% en is ook AU werkt hier en bij vele 100%



http://come.to/jupiter1


suk6 er mee en ik hoor wel of het werkt bij je



G.R Pecari
Bedankt Pecari ,

Ik zal nog wel even moeten wachten op mijn Harpoene progammer. Ik zal dus die hex. speciaal voor de Humax5400

moeten gebruiken!

Wat raar dat er verschil zit in een irdeto cam van verschillende merken?

Thanks man!

 
Hallo JamesT

ja kan hem ook zelfbouwen je programmer maar als je er 1 koopt zorg dan wel dat er een goede klok op zit anders heb je problemen met je lockbit schrijven en verwijderen.

G.R Pecari

 
Pecari weet je mischien of de "atmel programmer" aangeboden op de site van MSAT de atmelchip 2343 kan proggen of is dit een ding waar ik alleen crd files mee kan proggen?

Ik heb nu de phoenix programmer met 3.57 en 6 Hz optie.

Als ik met pony prog probeer de atmel te beschrijven krijg ik iets van"missing device or unknown device-(24)".?

 
Hallo JamesT

Ik kan uit het plaatje op hun site niet zien of er een 74hc00 op voor de klok dus kan er geen oordeel over vellen maar meschien dat iemand deze programmer gebruikt.

de programmer op mijn site werkt met de 2323 en ook met de 2343.

je phoenix programmer is prima in orden.

6mhz voor irdeto en 3.57 voor seca

G.R Pecari

 
@JamesT

ik gebruik al ruime tijd de combiantie Humax/Atmel en geen enkel probleem. Ook niet met de 1.08p. Het enige is als je van prov 00 naar 10 gaat de de kaart er ff uit en terug in moet. (of ontvanger off/on)

voor de rest werkt dat 100%

ik gebruik nog steeds de files van Satturk.

groetjes.

 
Heren

GEEN vrijschakeladviezen in het beginnersforum, dit was zuiver een Atmelvraag en die horen in het Atmelforum thuis!

Geen toegang? Jammer dan!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan