Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve browser te gebruiken.
Ik heb een Seca-doos en goldprogrammer. Om mijn hobby uit te breiden wil ik er een Humax5400 bijnemen. Heb ik voldoende aan een kaartje met met de juiste files of moet ik ook een Irdeto CI aanschaffen om P**W te kijken?
Bedoel je met geldig Irdeto kaartje een legaal kaartje of is een selfmade GW-kaartje voldoende? Ik ben nog zoekende hoe het met Irdeto moet maar met Seca had ik aan een PIC- en EEPROM hexfile genoeg om meerdere providers te zien.
P.S. Ik hou me aanbevolen voor URL's waar F.A.Q.'s te vinden zijn m.b.t. Irdeto/Humax 5400 over dit onderwerp vooral in relatie tot P**W. Ik heb er al wat maar alles is welkom.
Als je een orginele kaart voor Premiere wil gebruiken, zal het wel een duitse kaart moeten zijn, of 1 die duits gemaakt is. Anders geen premiere op de humer.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.