Hydra downloadsever down

crazymotha

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
36
Leeftijd
69
Hydra Zeus Image for Dreambox not updating

--------------------------------------------------------------------------------

From sat industry:

Hi All!.

We are sorry to inform you, that our Server for Download is CLOSED.
We are now working on a solution, and will be back with information as soon as posible.
So its not your Box or Net connection, that has a fault.

We just have to wait for a new download location.. and put it manualy in cpanel.xml...

Thank You for Your understanding.

Bye all

Ah thanks, vroeg me al af wat het was, maar had me er nog niet in verdiept kwa probleem opllosing :)

waarom wachten, je kunt het ook nog steeds handmatig doen hoor..........

Zou kunnen maar waarom moeilijk doen als het "straks" weer makkelijk kan :biggrin:

iedereeen wil het zo makkelijk als het maar kan...... koop dan een orgineel abb zodat je niets meer hoef te doen........

Beetje hobbyen kan geen kwaad.... Wat als het control panel niet meer terug komt????

Pittige reaktie Dreamon..

Het forum hier is om vragen en ervaringen te delen.
Tuurlijk zijn we hier voor de hobby en vandaar dat we ook een Dreambox hebben!

Het is wel zo makkelijk om het via je AB te doen omdat bijv. er hier ook gebruikers zijn die niet weten hoe ze hun var kunnen editten.

En over het abonnement.... die hebben we hier allemaal wat illegaal naar versleutelde zenders kijken is bij wet verboden!

Originally posted by dreamon
iedereeen wil het zo makkelijk als het maar kan...... koop dan een orgineel abb zodat je niets meer hoef te doen........

Beetje hobbyen kan geen kwaad.... Wat als het control panel niet meer terug komt????

@Dreamon

Heb je gelijk in

kan ik bij jou dan een abbo afsluiten van

bv spanje - italie etc.

alvast bedankt

P.S.

Dream on

ja dat kan ja...... voor ieder die het wil is er een abb af te sluiten zodat je niets meer hoeft te doen......

Waar het mij omgaat is dat men weinig geduld heeft.... De mensen van Hydra steken al hun vrije tijd daarin, het heeft altijd perfect gewerkt en nu zijn ze een paar dagen ofline en er word moord en brand geschreeuwd.........

Als je goed zoekt dan vind je de sleutels die je nodig hebt, voor de mensen die het kant en klaar willen hebben wil ik wel iedere dag een kant en klare image neerzetten dat alles het doet zonder zelf maar iets hoeven te doen.........

dat zou perfect zijn !!
wil het wel handmatig doen en heb het ook wel eens
geprobeerd maar dan loopt hier alles in de soep :)

en wat je zegt dat al die lui hun vrije tijd erin steken ben ik helemaal met je eens, en heb daar ook veel respect voor !

Originally posted by dreamon

xAndyx
Ik bedoelde niet jouw sorry verkeerd aangeklikt

dreamon

heb jij dan op al die zenders een abo? Ik kan het me niet voorstellen.

Math

Tuurlijk heb ik overal een off. abb. Illegaal kijken mag niet he :):)

Ik ben soms uren achter elkaar bezig om te kijken hoe een dreambox ergens op reageerd, op welke image dat ie het beste draait en welke emu's het snelste overschakelen......

Verder is het een sport om alles open te krijgen ook al kijk ik er nooit naar naar (nee ook die zenders niet......)

......

Verder is het een sport om alles open te krijgen ook al kijk ik er nooit naar naar (nee ook die zenders niet......) [/B]

Ja Avatar doet toch echt anders vermoeden :biggrin:

Hallo satvrienden.

Het gaat hier over {Hydra downloadsever down}.

Laten we het alleen daar over hebben.

Groetjes sat4ever.

Originally posted by sat4ever
Hallo satvrienden.

Het gaat hier over {Hydra downloadsever down}.

Laten we het alleen daar over hebben.

Groetjes sat4ever.

Ok, de server is tijdelijk down, er zijn wel alternatieven, er is een progje genaamd dm7kpp waarmee je ongeveer hetzelfde kan....

De sleutels blijven natuurlijk altijd wel te downloaden van cardmania ofzo. Die kun je ook vinden bij keyupdate.

Verder zijn er van diverse sites emu's te downloaden zodat je up to date kunt blijven. Mocht je er moeite mee hebben dan kan ik je altijd helpen.......

zou iemand mij kunnen helpen met het handmatig in brengen van
de bestanden en keys ? kom er niet uit namelijk :(

Zou helemaal te gek zijn !

Groetjes !

DBF all in one tool is een hele goede optie!
DCC ben ik nog niet helemaal uit (geen tijd gehad)

DBF is te vinden op het board van onze oosterburen of ik kan hem mailen.

Paar klikjes en hij draait weer "like a dream"!

zoals nu wil ik newcam 5.27 erin gooien maar hoe moet dat ? hehehe
heb wel wat gelezen en als ik dat doe dan gebeurd er niks dus neem ik aan dat ik wat fout doe :)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan