hydra key update werkt weer

Hee Bromar goed nieuws (voor de Hydra gebruikers)
Zelf ben ik overgestapt naar de Pli Beryl.

Zeer tevreden over Pli, geen hydra meer voor mij.

Hoezo werkt hij weer? Is er dan weer een nieuw controlpanel?
Want het probleem met het cpanel was niet alleen de keys, ook emu installatie en de-installatie werkte niet echt lekker.

hoi @bt
het cp in de hydra werkt al maanden goed met alles wat jij beschrijft
het klopt wel dat wij het cp een tijdje met de hand er in moesten zetten .
groetjes dalton

ja hier werk alles weer goed gewoon ff je cpanel updaten van af 24-09 werkt hij gewoon weer

Euh dalton, dan zet die van 15-09 (of zoiets) er maar eens in. Foutmelding bij het downloaden/installeren van camd3, er zou geen softcam.config aanwezig zijn.
Bij handmatige installatie via een installatiefile kwam ook (net als bij de keys) de melding dat er niet genoeg ruimte zou zijn.
Bij de-installatie van newcamd verdween deze in zijn geheel niet.
Na terugzetting van het cpanel van 28-08 bleek camd3 zonder problemen te downloaden/installeren vanuit cpanel en werd ook newcamd netjes gedeinstalleerd.
Dus vertel me niet dat ie al maanden goed werkt, een van die september releases van cpanel had echt gewoon een groot probleem.:)

Maar ik ben blij te horen dat die van 24-09 weer goed werkt, kunnen we weer gaan updaten.

@bt
ik vind dat het prima werkt het blijft wel een hobby wat wel eens wat problemen geeft ik heb een tijd problemen gehad met camx
dan stond zo mijn dreambox s,morgens aan. ook heb ik 1keer meegemaakt dat alles er uit was de image enz
ik werk hier met mgcamd die vind ik stabieler dan de radegast zelf
de rest bekeek ik met newcamd en camx
eigelijk kort met camd3 dus het kan kloppen wat jij zegt daar over
ik heb nu de camd3.801 er in zitten ik vond camx zwaar klote
vast lopers en zo. vanaf het cp met de??????
loopt het hier goed
groetjes dalton

Tja camx heb ik nooit getest, die camd3 config staat er nu wel bij, maar dat is meer om de config eens te kunnen bekijken dan iets anders.
Ik ben zelf een tijdje terug ook overgestapt maar mgcamd. Dat connecte meteen inderdaad een stuk beter.

Natuurlijk zijn het hobbydozen en is het wel eens leuk als er iets mis gaat, vooropgesteld dat je uiteindelijk ook kunt uitvissen waardoor het veroorzaakt word.

Nja, ben benieuwd, als het goed is in de loop van deze week m'n nieuwe 7020 en dan kunnen we weer eens verder knutselen.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan