Hydra Mary Key bundle....

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Na het installeren en testen van deze image werkt alles goed na een bepaalde dinge zolas downloaden van Mary key bundle daar blijft die hangen reageert nergens op en de andere downloads zoals cams, skins, etc... werkt wel behalve de key van Mary iemand ook problemen hiermee of is er iest dat ik het over het oog zie.

Groetjes,
deliyurek007

Hier werkt alles !!

@deliyurek007 Over welke Hydra image heb jij het?? Zeus?

Greetzzz Grizmo

De laatste Nieuwe Hydra Poseidon Grizmo...Mary Key Bundle kan ik helaas niet downloaden blijft gewoon hangen eigenlijk geeft aan dat die aan het downloaden is maar echter doet helemaal niks....

Terwijl andere addons zonder probleem en als emu gewoon kan downloaden.

Groetjes,
Deliyurek007

Zelfde probs hier (Pos. in de flash), toen het uiteindelijk wel lukte werkte geen emu normaal meer???

Nu de DBF 1.09 in de flash :))))))))))))

@deliyurek007

Waneer je de Nieuwe Hydra Poseidon erin hebt gezet, verteld hij na het opstarten dat je de Dreambox niet uit mag zetten, (reprogramming front processor) En men vergeet dan vaak om een flash erase uit te voeren!!!

Dus waneer je problemen hebt met je Control Paneel hebt, dan ben je waarschijnlijk vergeten een flash erase uit te voeren waneer je de image erin hebt gezet...

Na een Flash erase, en NA het downloaden van de laatste control paneel, moet het perfect werken!!!

GR Fred.

Hey hallo Twilight na het laden van de image is de flash erase uitgevoerd en ook de frontprocessor update....

Misschien dacht ik eigenlijk dat er iets verkeerds gedaan het dezelfde probleem met mary key bundle en daarna had ik hem opnieuw gezet dat ik de stappen opnieuw gedaan heeft en tuurlijk weer de fash erase uitgevoerd na het downloaden van emu en de rest picobello geen probleem dat gaat allemaal goed zelf de ./var op HDD gaat 100% maar als ik naar download mary key bundle gaat dan blijft die zeggen van het downloaden je kan wel een half uur op wachten maar echter het doet geowon niks na een aantal rebooot geprobeerd met verschillende emu's opgestart wil gewoon niet werken het is wel echt vreemd.

Wat ik ook doe wil gewoon niet werken....

Groetjes,
deliyurek007

Probeer eerst eens de erase img er op te zetten en daarna de hydra met een flash erase.

Werkt bij mij als een speer.

SOrry ik ben voorbarig geweest

Bij mij blijft hij nu ook hangen

Het blijft vreemd maar ja waar het aan ligt is de vraag...het heeft wel met alle versie's van hydra wel gewerkt maar deze hydra wil toch problemen geven....oftewel de download gedeelte van keys...

Groetjes
deliyurek007

Bij mij werkt Mary keybundel perfect.
Geen problemen
Heb net contronpanel gedoanload en daar na de mary keybundel.
en alles ging goed geen problemen er mee.
Voor de dreambox 7000s met laatste software van
Hydra_Poseidon
15-02-2005 15.20uur

PETER

klopt eerst nieuwe cp downloaden en dan werkt download keybundel ook weer grtz

Na een paar keer downloaden van de cpanel dan doet de mary key bundle weer.....

Het is toch effe gelukt..

Groetjes,
deliyurek007

klopt het dat je niets meer kan downloaden via de cp panel van hydra img?

Geen probleem kan gewoondownloaden
.
Eerst cotrolpanel downloaden en dan keybundel van mary downloaden.
Geen probleem hier.
Alles gaat goed

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan