Ibrahim Afellay

skilder

Jr. Member
Special Friend
Lid sinds
15 aug 2002
Berichten
123
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
50
*****ZEIST - PSV'er Ibrahim Afellay is niet opgenomen in de selectie van het Nederlands elftal voor de oefeninterland tegen Engeland op woensdag 15 november. Evander Sno van Celtic en David Mendes da Silva van AZ maken wel hun debuut in de definitieve groep, die bondscoach Marco van Basten vrijdag bekendmaakte.

Ibrahim Afellay weet nog niet of hij in de toekomst voor de nationale ploeg van Nederland of Marokko wil voetballen. De middenvelder van PSV ontbreekt om die reden in de selectie van Oranje. *****

wat begrijp ik nu niet ..... hij woont hier, heeft hier zijn opleiding genoten, onderwijs gehad, praat nederlands, heeft veel meer kans op prijzen met nederland..... echt belachelijk.... ik vind dat hij nu MOET kiezen voor marokko en nooit meer in het nederlands eftal mag komen, wat een onzin.
Sowieso dat hele dubbele paspoort gedoe vind ik belachelijk, maar ja als dit vind ben je in nederland al gauw extreem rechts en dat ben ik niet ik ben duidelijk
 
ook de sport is kennelijk verweven met de politiek... wij denken dat die voor Nederland zal kiezen. Van Basten zal wel tegen hem hebben gezegd dat die beter nog even kan nadenken (althans voor de buitenwereld, want hij heeft zijn keus voor zichzelf al gemaakt) omdat die toch niet in de basis staat. Na AJAX-PSV en na de wedstrijd tegen Engeland zul je er wel meer over horen.

Dubbele paspoort... dat behoort inderdaad tot het verleden. iemand kan nu niet meer een nederlands paspoort krijgen indien hij/zij een buitenlands paspoort heeft. Er zijn mensen die dat nog wel hebben, maar die vielen nog onder de oude regeling.
 
eendenteam;169399 zei:
Dubbele paspoort... dat behoort inderdaad tot het verleden. iemand kan nu niet meer een nederlands paspoort krijgen indien hij/zij een buitenlands paspoort heeft. Er zijn mensen die dat nog wel hebben, maar die vielen nog onder de oude regeling.

Ik geloof dat dit niet voor Marokanen geld, ja als je in Nederland geboren bent krijg je het Nederlands paspoort, als je ouders ook Nederlanders zijn.
Maar het probleem is dat een ieder die van Marokaanse afstammelingen geboren wordt, automatisch de Marokaanse Nationaliteit krijgt en men kan dat ook niet weigeren.
Dit is iets wat ook met de Marokaanse en Nederlandse regeringen besproken is.

Affellay, hij moet dus kiezen ik denk dat hij genoeg advies krijgt van de andere spelers, maar wat hij ook kiest, hij kan nooit meer wisselen. Dus denk ik dat wij wat hij ook kiest dat moeten respecteren, hij is en blijft een zeer goede voetballer.

Vergeet niet dat wat daar aan andere spelers op het veld staan in Eindhoven, die zijn door alle wateren gewassen en door die spelers wordt hij ook op handen gedragen.

Zo das het einde van mijn lof trompet, moet die klote TPS aan de gang krijgen.

Groetjes Bert.
 
@Bert ik heb prima beeld hier hoor op TPS op mijn simpele Sab Explorer een kwestie van een goede key :)

Maar effe terug ontopic in Offtopic.

Dubbele paspoorten zijn niet meer van deze tijd zeker als je hier geboren bent is alleen een NL paspoort op zijn plaats.

Yep Skilder als je niet uitkijkt maken ze je nog uit voor rascist terwijl je het alleen maar goed bedoeld.
 
The Wizzard;169434 zei:
Dubbele paspoorten zijn niet meer van deze tijd zeker als je hier geboren bent is alleen een NL paspoort op zijn plaats.
Wij delen deze mening niet altijd. We kennen situaties dat een Nederlander in den vreemde best 2 paspoorten zou willen hebben.
 
Inderdaad maar het is voor mij niet te verklaren als je geboren en getogen bent in Nederland dat je dan 2 paspoorten zou hebben.
 

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan