icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
V

vladimir

Hoe krijg ik de icoontjes op mijn lap top? In zie alleen maar een vink tekens?

Ik heb het de laatste tijd een beetje druk vandaar dat ik niet zoveel tijd heb om voldoende deel te nemen aan het board. Dit houd aan tot de shut down van onze fabrieken. Ik hoop niet dat mijn status snel gewijzigd wordt. Ik probeer in ieder geval een beetje op de hoogte te blijven

van de veranderingen op deze mooie site.

Alvast bedankt.

Gr Vadimir.

 
Bij de hoofd pagina staan er allen “v” en alles in grijs nieuwe post kan ik er niet uit halen.

Ga ik bij de Hoofdgroepen kijken zie ik de mapjes wel alleen de een is wat donkerder dan de andere.

Gr vladimir

 
vladimir,

Klik wanner je een posting plaatst maar eens onder in je scherm op "Smilies" are ON ;)

gr. Roel

 
Er zijn veel grijs/paars en paars/blauw in de pagina's.

Die V 'tjes wat jij bedoeld, die duiden aan dat in een forum nieuwe posts zijn.

Als je dan in zo'n forum gaat kijken, hebben de topics die je gelezen hebt links een blauw envelopje en die wat nieuw zijn rood of geel.

Het kan ook zijn dat het al een ouder topic is maar iemand er een nieuwe reply bij heeft geplaatst. Als je deze weer gelezen hebt, dan wordt betreffend envelopje weer blauw.

Dit gebeurd verder geheel automatisch. Om de gele V's weer donker te krijgen is het aan te raden als je alles gelezen hebt, om onder aan het hoofdscherm van het board eerst op "mark all topics/forums read" te klikken en daarna pas uit te loggen.

Als de kleuren bij jou niet overeenkomen zoals ik hier ongeveer beschreven heb, dan kan het zijn dat je kleureninstelling van je browser anders is.

Het beste kun je dat op standaard laten staan. Je zou ook daar zelf aanpassingen in kunnen doen zodat je beter verschil ziet, het is maar wat je wil.

 
Bedankt voor de reply ik ga het verder uitzoekken.

Gr Vladimir

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan