idreto 1

P

ploeger

hoe lang nog er gaan op sat 4all geruchten dat idreto 1 stopt.
wie weet daar meer van. is dit waar de een zegt dit en de andere dat.
 
dat is toch niet heel erg of wel soms.
Volgens mij kost een S2 abbo voor NL kanalen van C+ 20 euro per jaar of zo.

dus ja houd het op dan houd het op.

see ya

jeejee99
 
Tja.. wie weet. Ze zouden het toen nog ondersteunen zolang er irdeto ontvangers op de markt waren.
Die zijn er nog steeds, maarja... bedrijf is overgenomen, wat gaat het nieuwe doen?
Het kan verkeren. Dubbeletje kan beide kanten uitvallen, de NOB zal ook nog wel wat erover willen zeggen.
Ik heb een officieel irdeto 1 abotje en heb nog niets gehoord maar ga er wel van uit dat indien irdeto1 stopt, men de abo's ook wel even netjes op de hoogte stelt hiervan.
 
Irdeto1 en 2 en S2 verdwijnen! Wedden dat za op het beruchte systeem overstappen. Wedden dat dit systeem ook weer gelekt wordt. Wedden dat ze weer overgenomen worden wedden dat enz. enz. enz.

Lang leve digitenne.
 
Canal Digital heefd wel degelijk plannen om te stoppen met het uitzenden in irdeto1. voorlopig zijn dit dus nog maar plannen en C+ weet nog niet hoe of wat maar de bedoeling is om irdeto 1 in 2005 uit te faseren.
Bron Satellite.
 
Geen probleem. Dan krijg ik toch een irdeto2 kaart van ze, want ik ben netjes lid en heb 2 kaarten, een irdeto en een seca2 kaart, officieel geregistreerd.:)
 
Ja inderdaad 20 euro per jaar maar wel nadat je eerst lid geworden bent ? een ??nmalige inschrijving van 75 euro en waarschijnlijk een tweede cam.
 
Ja is nu 20 euri per jaar, de Irdeto inschrijving kost me echter helemaal niets. Misschien dat dit nog verandert als het inderdaad op irdeto/2 over gaat.
De seca heeft me ook geen 75 euri gekost maar was gratis omdat ik al ingeschreven was toen we nog Seca 1 hadden, dus was de kaartwissel kostenloos.

Als je het nu zou moeten doen zal het inderdaad een duur grapje worden.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan