Ie

Satrat

Jr. Member
Lid sinds
20 aug 2002
Berichten
149
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
77
Ik heb ff een vraagje.....Als ik van m,n buroblad een internet link aanklik krijg ik inplaats van gelijk naar internet explorer te gaan een klein vierkantje op mn buro blad te zien, klik ik op dat vierkantje dan pas gaat tie naar de site. heb dit nog nooit gezien. Weet iemand hoe ik het weer normaal krijg???
bedankt alvast...

groet v/d Satrat
 
open Internet browser

Klik op minimize [-]

wordt het venster klein,rek deze dan maximaal net zolang totdat minimize en maximaie aan elkaar gelijk ziijn en dan moet het probleem over zijn.
 
Thanks Matrix.....tis weer verholpen....prettig weekend..

groeten vd Satrat....
 
@Matrix: heb je ook een oplossing voor hetzelfde maar dan full-screen?
Een kennis en ikzelf houden nl. niet van gemaximaliseerde vensters, willlen het gewoon full-screen hebben.

Zelf doe ik dan meestal de normale truuk, tweede venster op het vierkantje drukken zodat het fullscreen wordt.. naja.. bijna fullscreen maar het is toch anders dan gemaximaliseerd want het grote vierkantje worden dan 2 kleine vierkantjes. Daarna doe ik vanuit dat venster "bestand->nieuw->venster" en die start dan wel gemaximaliseerd op, dan druk ik de eerste dicht en dan blijft het goed. Bij mij dus.....

Vriend van me heeft hetzelfde, maar wat ik ook doe of probeer, steeds als die op een link klikt, een link die automatisch een nieuw venster opent, heeft ie weer zo'n rot klein vierkantje.
Enig idee voor een oplossing om dat ook gemaximaliseerd te krijgen? Is er geen registry instelling voor te vinden ofzo?
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan