Iedereen op vakantie?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Het is zo maar stil. :unsure:
 
Hahaha, twee zielen 1 gedachte wilde vanavond nog posten van hallo mannen leven we allemaal nog. Kijk overigens ook elke dag bij sat4all maar daar is het net zo stil. Op sat en kabel weinig nieuws op dit moment, althans niet dat ik weet. Ja weinig te melden dus , mijn mening over de Europese unie, klimaatdrammers en ander gepeupel is bij jullie bekend daar hoef ik het dus ook niet meer over te hebben.
 
Als eerste snap ik niet dat je nog dagelijks op sat4kwal kijkt. ;)

Maar je slaat de spijker wel op zun kop!
Volgende week Carnaval, en dan zijn we hier in het zuiden ff op vakantie.

Ik weet dat er weinig te melden is, de satelliet wereld is nu eenmaal verandert, maar dat wil niet zeggen dat we niks meer kunnen kijken.
[iptv/Kodi en andere streams en addons]
Wij ouwe rotten weten wel hoe we het moeten doen, maar we trekken hier geen nieuwe leden meer aan om het tussen de regels door uit te leggen.

Zonder directe links heeft het volgens mij altijd gemogen hier? En op andere forums ook niet.


Pannenkoeken bakken kunnen we "bijna" allemaal wel, maar mannen knal wat onderwerpen op het forum zodat ik weer wat kan modereren en ome "BT" zijn kop eens gek kan maken. :ROFLMAO:


Wel oppassen met tieten e.d. want er lopen hier wat ouwe mannen rond!
 
Ik kan ook affentoe een wazig bericht plaatsen....

Voetbal: bugatsinho werkt perfect

Ikke nog testen moet, dus ben benieuwd.
 
LoL Ome BT zijn kop is al gek genoeg deze week. De nodige gekke dingen mee gemaakt en druk hier en daar mensen te helpen dus tja...

Het is gewoon even een beetje slappe bedoening, het weer is er ook niet naar, ook geen wielrennen of autoracen, carnaval duurt ook nog een paar minuten.
Maar het komt vanzelf wel weer goed.
 
...Dan plaats ik maar iets..gewoon om ook maar iets te plaatsen.
Nadat ik dit heb geplaatst verwacht ik dat anderen ook zomaar iets gaan plaatsen om te plaatsen zodat het net
lijkt alsof er toch nog iets word geplaatst zonder dat er iets wordt geplaatst om iets te plaatsen...

Don+Martin.jpg



Kent u hem nog??? Don Martin? :)
 
...nou ok, nog eentje dan...

One-Balmy-Tuesday-Morning-in-the-Operating-Room.jpg
 
Hahaha die zijn leuk! :biggrin:
Don Martin zegt me eerlijk gezegd niets, maar is toch grappig. dat MAD magazine komt je wel bekend voor, bestaat dat nog steeds?
 
Mad bestaat nog steeds en hoewel alle verhalen en tekeningen voor het grootste gedeelte gerecycled zijn, blijft het leuk.
Don Martin is al ruim 22 jaar geleden overleden, maar zijn tekeningen en humor leeft immer voort. :)
 
Nee niet op vakantie maar ziek in bed, zwaar verkouden en bijholteontsteking die ook nog eens op de zenuwtjes van het gebit drukken met kiespijn als extraatje . Erg moe en kan geen licht verdagen 😴😴😴😴
 
Kan het nog droger? Antwoord: ja.
7cc749ad3e30d68e23736e474ddcf679.png
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
 
Dat hoort meer in de muziek en filmdoos thuis @boets want daar plaatsen we filmpjes. :)
Maar voor deze keer heb je een ontheffing. Freggel niet! :biggrin:

Maarreh @Peer Ik snap die niet met die bordspellen met die T en D. Ik heb nooit gehoord van bort met een T op het eind dus ik begrijp de clou niet eigenlijk.
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
BT, spel het woord 'bord'..

..bord spellen
 
OOooohhh.... pffff.... ja dat is me wat te diepgaand.... dan krijg ik weer neigingen sigarenmoppen te gaan vertellen van Ome Joop en zo. :biggrin:
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan