Iets mis met @sat?

Tja iedere gek zijn gebrek!

Ik GEEN draaibaar systeem (sommige hier noemen dat puur masochisme!) Astra Hotbird, de rest daar heb ik toch geen tijd voor.

Laar iemand ff een goed (koop) adresje PM-en voor de @sat 9500 Plus PVR

Grtz Mike

 
Originally posted by Mike The Bike Tja iedere gek zijn gebrek!
Ik GEEN draaibaar systeem (sommige hier noemen dat puur masochisme!) Astra Hotbird, de rest daar heb ik toch geen tijd voor.

Mike, ik heb nog een nieuwe stab voor je!

 
Laatst bewerkt:
Ik heb de codes even verbetert, ziet er mooier uit nu. :)

 
Er zit zo'n dealer op Daalhof, daar kost de 9500s nieuw met garantie 350 euro. Je zal wel weten wie ik bedoel anders pm je me maar even dan zeg ik je de juiste naam en tel. nr.

 
Ik dacht Palatijnhof!?

Grtz Mike

Waarschijnlijk spreken we wel over dezelfde.

 
Yep dat is hem.

Hij had er nog 1 staan zonder rf aansluiting voor 300.

 
Eerste uitdaging: het bemachtigen van een @sat 9500 PVR plus (incl. harddisk kit).

Mijn eerste geluk heb ik bij een sat zaak in Weert beproeft, zij adverteren op internet (zoek via Startkabel). Ik kom binnen en vraag of de @sat op voorraad is, niet dus! Net de laatste verkocht meneer.

Ter plaatse werd nog even met leverancier Willem gebeld, die kon vanavond (zaterdagavond) nog wel leveren. De vraag of er ook een HD kon worden ingebouwd kon worden bevestigd, maar wat je er precies voor nodig had en wat het kost dat wist de verkoper niet.

Overigens kon ik maar een sat-ontvanger ontwaren een Philips 6072. Gezien het Internet aanbod en de werkelijke situatie een dikker onvoldoende!

Grtz Mike

 
Ha die op Daalhof er geen meer dan? Of koop je daar niet graag? Zonee mag je me even pm'men met de reden, ben ik wel nieuwsgierig naar, ben er ook pas voor de eerste keer geweest vorige week.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan