Ik begrijp het! maar toch....

S

spinnersat

Het staat er toch duidelijk "weet je niet waar je moet zijn begin dan hier". Dus helemaal raar en misplaatst is m'n reactie niet.

Jou reactie had ik dan wel als eerste verwacht.

Des al wel te plus: Je hebt gelijk.

 
Spinnersat@

Neem nou rustig de tijd om div. topic's telezen, daar leer je meer van dan dat je panklare files krijgt.

Heus het is niet dat we je niet willen helpen maar je moet zelf enige moeite doen om het zelf te leren.

ik heb me ook eenkeer laten verleiden om zoon vraag te stellen

Ook ik haalde bakzijl.

Maar als je alles leest hoe onbelangrijk het ook lijkt je leert er van.

kom je er nog niet uit, dan kan je altijd nog een vraag stellen.

 
Ja spinnersat, daar zit natuurlijk ook wat in moet ik eerlijk toegeven. Vroeger hadden we ook een regel die constant boven het board stond dat men eerst de regels moest lezen, dat is met deze boardsoftware nog niet helemaal goed te doen.

Al vaker heb ik de users hier gevraagd het modereren aan de moderators over te laten, maar sommigen kunnen het toch niet laten.:)

Mijn reactie was later dan de anderen gezien ik die dag erg weinig tijd had wegens diverse afspraken en derhalve niet eerder kon reageren net als vandaag (zie tijdstip van deze posting).

Zand erover, inmiddels is het duidelijk en mocht je nog vragen hebben dan weet je in elk geval dat je altijd op info@satellitefun terecht kunt of in het Kletspraat forum alhier.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan