Ik ben het spuugzat

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

the matrix

Steeds weer in de zeik gezet te worden.

Het is jammer dat er schijnbaar "leden" rondlopen die iedere stapje links of rechts gelijk moeten afstraffen met vocaal geweld.

Sorry ik pas hiervoor.

Schijnbaar neemt men de moeite niet te lezen wat er bedoeld wordt.

Ik kap ermee en dit is voor mij passe.
De groeten mij zul je hier niet meer horen.

Ik snap totaal niet waar dit nu weer over gaat. Als het om het seca topic gaat vind ik het zwak als je je door commentaar van 1 user zo laat be?nvloeden.
Verder geeft het zich een pm knopje en een "report post to moderator" knopje als zoiets publiek gebeurd.
Als je daar geen gebruik van maakt, dan kunnen wij het ook niet helpen en we zijn maar met weinigen en ook niet elke minuut van de dag aanwezig dus een beetje geduld moet men hebben.

Verder doe je het voorkomen alsof dit gebeuren nu weer aan de orde van de dag is terwijl nog maar zelden voorkomt vergeleken bij eerst, en ook steeds minder wordt want wij zijn ook wel wakker hoor.

Daarnaast is van het seca topic (als het daarover gaat) geen sprake van afzeiken, wel van een irritante reactie.

Hoe dan ook, dit hoort niet publiek op het board. En al helemaal niet in het algemeen deel (is nu moved naar off-topic).
Je beklag kun je doen bij desbetreffende per pm of bij iemand van ons via pm of email, al desgewenst.
Dit soort discussies zijn gewoon niet meer gewenst hier, netzomin als het mensen afzeiken, dat willen we ook niet meer en ook daar wordt op gelet, maar men moet ons wel even de tijd gunnen of zelf even melding maken.
Doet men dat niet, moet men achteraf niet gaan lopen mauwen.

P.s. reacties op dit topic UITSLUITEND via pm of email. Nieuwe topics worden ongeacht van wie gewoon verwijdert.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan