Ik doe niet meer de dingen die mijn vrouw van mij vraagd.

janblues

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
15 okt 2006
Berichten
2.632
Waarderingsscore
294
Punten
83
Leeftijd
72
Locatie
Baflo
Best wel irritant natuurlijk.
Soms wordt ze boos.
Ik doe wel wat maar omdat ik niet het juiste heb gehoord doe ik heel iets anders.
Een gehoor test leverde ook al niks op.
Ik ga nuee doen aan een gratis gehoor toestel.
Kijken wat dat oplevert.
 
Jaja, niet toevallig oostindisch doof.;);)
 
Volgens mijn vrouw maak ik twee fouten
ik luister nooit en nog iets
 
  • Haha
Waarderingen: Dr.Z
Is dat een probleem dan? Ik doe over het algemeen ook niet wat mijn vrouw van me vraagt, of ik moet er zin in hebben.
En met enige regelmaat hoor ik ook niet wat ze tegen me zegt. Maar dat is omdat ik dan met iets anders bezig ben vaak.

Maarreh... als een gehoortest niets oplevert, waarom denk je dan dat een hoortoestel zou helpen?
 
Hoi Jan, ja is vervelend, ik weet er alles van. Overkomt mij ook regelmatig. Vorige week kwam de buurvrouw op de koffie , die riep (zegt ze zelf) "hoi ik ben in de keuken"maar ik had het verkeerd verstaan waarschijnlijk, dus ik liep enthousiast met mijn broek op mijn knieen naar haar toe. Ik had dus verstaan "hoi lekker n..ken. Pfhhh je zou er toch de grootste ruzie door kunnen krijgen. :oops:

B.
 
Ja BT als ik met wat anders bezig ben heb ik dat ook.
Maar boets slaat de spijker op zijn kop.
Het zijn de medeklinkers.
Soms is het ook wel grappig maar meestal niet.
 
Ja dat is hier ook Jan, soms niet grappig.
Maar gelukkig weet mijn vrouw onderhand wel dat als ik bezig ben ze moet opletten dat ze antwoord krijgt.
En laatst was ook nog iets, hoorde ik ook niet. Heb haar toen nog maar eens aangegeven dat als ze geen antwoord krijgt (want ze zei dat ik geen antwoord gaf), dat ik het dan niet gehoord heb.
 
geen antwoord is hier ook niet gehoord
 
je zou er toch de grootste ruzie door kunnen krijgen.
Tja.....
BYLJUfSIEAAlkwn
 
Misschien herkennen jullie de situatie dat wanneer de vrouw iets vraagt dat ik dan antwoord geef, maar dan in mijn hoofd zonder dat het mijn mond uit komt..
..een soort van omgekeerd hardop denken.. :biggrin2:

Als zij vervolgens vraagt waarom ik geen antwoord geef en daarna zeg dat ik dat wel heb gedaan, dat er daarna een soort van onwillige informatie uitwisseling plaats vindt..
Als jullie dit niet herkennen dan ligt het echt aan mij en heeft zij gelijk! :LOL:
 
maar dan in mijn hoofd zonder dat het mijn mond uit komt..
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen... maar een herinnering van zoiets staat me vaag bij dus het zou zomaar kunnen. ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan