ik heb het gezien

S

sat-empire

ik ben gisteravond bij een vriend geweest die de betreffende kaart bij een vage ahmed heeft gekocht in nederland kostte 150 euro en hij had het pakketje uit frankrijk gekozen en inderdaad ut werkt
zal ik er nu ook 1 kopen ? :-P neem ik pakketje italie
{editted by duckteam}

De prijzen varieren wel van ? 120,= tot ? 150,= voor een kaart, maar dat neemt niet weg dat het systeem gehackt is, vandaag of morgen is er wel een of andere dubbele hack en dan zijn ze aanzienlijk goedkoper.. dus daar maar wachten we maar even op.

het wil inderdaad niet zeggen dat het systeem ###### is
maar wil dus wel zeggen dat de kaarten ge****** kunnen worden,vreemd vind ik overigens wel dat ook de pay ***-*****
werkt,wat zou kunnen betekenen dat er iets aangepast is en dat is al heel wat

het wil wel zeggen dat het systeem gehackt is.

maar dat was bij seca1 ook, en dat wil nog niet zeggen over hoe snel er ook een publieke hack komt.

gr blokker

het begint onderhand wel interessant te worden.
nu is het wachten nog op de publieke hack, zou daar hier strax ook nog iets over te lezen zijn of nie???

Originally posted by blokker1
het wil wel zeggen dat het systeem gehackt is.

maar dat was bij seca1 ook, en dat wil nog niet zeggen over hoe snel er ook een publieke hack komt.

gr blokker

Dit wil absoluut niet zeggen dat er een gehele hack van een systeem hoeft te zijn hoor. Dit is volgens mij gewoon een kloon van een aantal werkende kaarten welke men op een DPSC kaart heeft gezet. Dat wil zeggen dat het gedeeltelijk gehackt is (klonen) maar nog niet zeker of het in zijn geheel gehackt is (algo en dergelijke). Dat laatste komt dichter in de buurt als je te maken gaat krijgen met werkende DPSC kaarten waar meerdere pakketten op 1 kaart gaan staan.

Het kan zelfs in een andere uiterste geval nog betekenen dat er zelfs geen hack is. In Rusland kan je in diverse labjes tegen niet al te hoge kosten complete kopieen laten maken van de chip welke in een kaart zit.

satwatcher denk nou eerst na of verdiep je er eerst eens echt in iets voor dat je op iets een reply geeft.

het is echt heel simpel.

wat is een dpsc dit is een kaart met een processor en een eprom.

maar heel waarschijnlijk niet dezelfde als de echte seca2 kaart.

net als een fun een gold en een silver en alle andere andere kaarten.

en wat doet zo?n kaart als hij leeg is?

helemaal niets.

wat heb je nu nodig om deze kaart op seca2 te laten werken denk je.

ten eerste een emulatie die dezelfde antwoorden geeft als de echte kaart op de vragen van de decoder.
en deze emulatie moet dus draaien op de processor van de kaart
die je gebruikt.

dan heb je nodig de sleutels uit de orginele kaart.

en dan heb je nog nodig het algo om de cw te berekenen.

tja als je en de sleutels en het algo uit de orginele kaart kan trekken dan is hij toch echt wel gekraakt.

maar als jij het beter weet mag ook hoor ik ben niet zo moeilijk.

gr blokker

Originally posted by satwatcher
Dit wil absoluut niet zeggen dat er een gehele hack van een systeem hoeft te zijn hoor. Dit is volgens mij gewoon een kloon van een aantal werkende kaarten welke men op een DPSC kaart heeft gezet. Dat wil zeggen dat het gedeeltelijk gehackt is (klonen) maar nog niet zeker of het in zijn geheel gehackt is (algo en dergelijke). Dat laatste komt dichter in de buurt als je te maken gaat krijgen met werkende DPSC kaarten waar meerdere pakketten op 1 kaart gaan staan.

Het kan zelfs in een andere uiterste geval nog betekenen dat er zelfs geen hack is. In Rusland kan je in diverse labjes tegen niet al te hoge kosten complete kopieen laten maken van de chip welke in een kaart zit.

Hoi,
En deze kaarten zijn er ook al hoor;)
Ik heb ze toch wel links en rechts gezien dus geen nood ...
Maar het is alleen de prijs ?????? :-(
Groeten Ben bye bye ;)

Originally posted by sat-empire
ik ben gisteravond bij een vriend geweest die de betreffende kaart bij een vage ahmed heeft gekocht in nederland kostte 150 euro en hij had het pakketje uit frankrijk gekozen en inderdaad ut werkt
zal ik er nu ook 1 kopen ? :-P neem ik pakketje italie
{editted by duckteam}

Tjonge weer zo'n vaag bericht ik kijk al 2 jaar de franse zenders gewoon de tps zenders dus france C+, en dat gewoon op mijn funkaartje. Alleen sommige franse kanalen kan je niet zien want die zijn seca2, dus zeggen kaartje kost 150 euro en niet vertellen wat hij kan zien en het ook niet bewijzen is weer zo wazig als de pest he.

Originally posted by blokker1
satwatcher denk nou eerst na of verdiep je er eerst eens echt in iets voor dat je op iets een reply geeft.

het is echt heel simpel.

wat is een dpsc dit is een kaart met een processor en een eprom.

maar heel waarschijnlijk niet dezelfde als de echte seca2 kaart.

net als een fun een gold en een silver en alle andere andere kaarten.

en wat doet zo?n kaart als hij leeg is?

helemaal niets.

wat heb je nu nodig om deze kaart op seca2 te laten werken denk je.

ten eerste een emulatie die dezelfde antwoorden geeft als de echte kaart op de vragen van de decoder.
en deze emulatie moet dus draaien op de processor van de kaart
die je gebruikt.

dan heb je nodig de sleutels uit de orginele kaart.

en dan heb je nog nodig het algo om de cw te berekenen.

tja als je en de sleutels en het algo uit de orginele kaart kan trekken dan is hij toch echt wel gekraakt.

maar als jij het beter weet mag ook hoor ik ben niet zo moeilijk.

gr blokker

DPSC kaarten zijn niet zomaar kaarten maar kaarten welke op een aparte manier bewerkt zijn. Worden in vele gevallen ook niet door een hobbyist gemaakt maar zit een hele organisatie achter. Er gebeuren dan ook heel andere dingen mee met wat een echte hobbyist verstaat onder kloonen.

Dat je dat niet geloofd okee..... even goede vrienden. Maar ik zou wat dat betreft ook openstaan voor meer opties dan alleen jouw optie/visie. Nogmaals er komt pas echt een hack om de hoek kijken als je werkende kaarten krijgt waarop meerdere seca 2 providers staan. Dit kan een hack betekenen maar hoeft echt niet zo te zijn.

Een echte s2 hack :))
lijkt me beetje moeilijk ook meedere provs op 1 kaart
dat zal heel moeilijk worden,dit vooral omdat elke s2 provider
een eigen masking table heeft.
En dat gaat toch problemen geven met decrypten van sommige
ins :)))

ik ga helemaal mee met satwatcher zijn visie :))
Maar wie ben ik :))) ook maar een simpele ziel toch
Ik zou er ook naast kunnen zitten:)

woutje

Mister Seca heeft gesproken..... en wat heb ik toch weer goed naar zijn wijsheden geluisterd in het recente verleden :)

Nou moet Mr Seca nog even over de brug komen met de rest van de info....

Delen noemen we dat...hehehe

Dan is het wel een best kereltje...

Gr Fred.

Ooit gehoord dat je mensen in eigen tempo moet laten bezig zijn :)

Lijkt me ook niet conform de nieuwe regels om hier meer info te geven....dus wat dat betreft heeft "Mister Seca" dat goed doorgelezen :)

Originally posted by satwatcher
Ooit gehoord dat je mensen in eigen tempo moet laten bezig zijn :)

Ja maar het mag van mij nu wel een keer publiek worden...

Gr Fred.

Originally posted by twilight
Ja maar het mag van mij nu wel een keer publiek worden...

Gr Fred.

Dat mag van mij ook omdat het voor de hobby beter is en ook voor de C+ providers, die zien toch liever een hobbyist een kaartje flashen voor eigen gebruik dan 1 of andere handelaar die duizenden euro's over hun rug binnentrekt.

Dus van mij mag een eventuele hack gestolen worden en publiek gegooit worden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan