Originally posted by d-box2
Hoi,
Nou dan is het voor jou toch makkelijk om de orginele anal+ crd even te kopieren hihihihi.
Dus een makkie niks geen last veel sterkte er mee...
Maar voorlopig draait de witte al weer 31/2 maand 
Wat het is kan me geen reet schelen als die het maar doet .
Groeten Ben bye bye..
ps ik zal er wel eens een keer mee naar buiten komen hoe en of wat .......want eeens ........hihihi, zie dus nog wel atr...... in me d-box2
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wat voor processor er in de originele kaart zit is totaal! onbelangrijk, wat wel belangrijk is , is het soort mosc.
Kaart Uitlezen met uitlezen met SCE/MKfind !
Wanneer je het algorithme hebt plus de hash tables plus de juiste gegevens UA/PPUA keys enz enz.
dan kun je een clone maken.
Echter deze cloon zal maar eventjes werken , de PID en MK01 verandert nl constant !
Verder heb ik gehoord dat het ook al mogelijk zou zijn om bij een pioneer en philips mbv een oslinkje en laptopje het signaal direct op de print in te voeren.waarbij het signaal wat van de sat afkomt direct op de print gaat met tot gevolg dat je helemaal geen kaart meer nodig hebt.
http://www.host17.org/sauzer7420/
In de nacht van 4 naar 5 November 2003 zuller er aan transponder 97 en 109 werkzaamheden plaatsvinden.
Door deze werkzaamheden kunnen er kortstondig onderbrekingen voorkomen op de zenders RTL4, RTL5, Discovery Channel, Animal Planet, National Geographic, Yorin, SBS6, Net5, Veronica, Fox Kids, TMF en BVN.
Tijdens deze werkzaamheden zullen de PID's van de zenders wijzigen!