Ik heb het ook gezien

• Topic starter Family_Capone
  • Startdatum
F

Family_Capone

En het was heel mooi.

Ik fietste er toevallig langs.

En zo'n mooie, zo'n grote, zo'n omvangrijke had ik nog nooit gezien.

Het was plezier voor 4! Ik fietste eerst door Roemeni?, ging door naar Tsjechi? en vervolgens fietste ik heel Europa door. Behalve Nederland. Daar bleek dat ik geen rijbewijs had. Domme controles!

Ciao,

Al.

Tja,

misschien moet iemand hem een leuke gezelschapskaart sturen. Heeft hij meteen plezier!

Ciao,

Al.

Zeg Al,

Als jij toch in Tsjechi? bent geweest, kun jij mij vertellen wat "Ne" en "Ano" in het Tsjechies (of hoe die taal ook heet) betekent?

Alvast bedankt!

Gr. Harm

Dat heb ik Duck niet horen zeggen.
Als dat zo was dan had ie al een ban, maar Duck is niet zo snel met een ban te zetten.
Waarom ook? Van Al wordt je alleen moe maar hij doet niets fouts, niet op reageren is ook een oplossing.;)

Vindt het wel lachen dat er altijd wel weer een paar er serieus opin gaan bij AL

Als ik weer aan zijn puzzels denk leg ik alweer in een deuk.

Zo iemand geeft kleur aan een forum

Originally posted by quark
Vindt het wel lachen dat er altijd wel weer een paar er serieus opin gaan bij AL

Als ik weer aan zijn puzzels denk leg ik alweer in een deuk.

Zo iemand geeft kleur aan een forum

En welke kleur hebben we vandaag???

Gr Fred.

En morgen ook ... maar dan wel zelf gedaan .

Cya ...

Hi..

En over 7 dagen GEEN "rood" en "blauw" meer..
Zijn er nog andere leuke kleurtjes over ??

Grtz... JeeJee
Sathopper

Hmmm ik had begrepen dat ook al hadden we rood en blauw nog wel gehad,dat toch niet lang meer kan duren,Las iets in een sateliet blad dat de canal + group weer van die namen af wil,tja je moet toch iets om de mensen te laten denken dat er iets verandert,bijvoorbeeld een beter film aanbod,minder herhalingen,maar n?? enkel een naamsverandering!!!

Betere films???
Zijn die er dan??
Ik bedoel we zijn net de zwart wit films gepasseerd.
Dus ff wachten.

ja hoor en toen was mijn lol er ook snel af ,

kom ik die mafkees van een ; FamilyCapone ook nog tegen in de nieuws groep,s

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan