ik heb mijn cardwriter verkocht en een abbo genomen op canal digitaal.nl

F

format c:

ik heb alle gold silver en fun kaartjes kaartjes weg gegooid.
incl cardwriter.
wie gelooft mij?

Ik ook niet.:)
Als je nu gezegd had "verkocht" in plaats van "weggegooid" had je me nog heel misschien aan het twijfelen gekregen, met de nadruk op heel misschien.:biggrin:

Niet? En waar doe jij dan je garagepoort mee open?
Of heb jij zo'n moderne met zo'n infrarood a/b? :)

Originally posted by format c:
ik heb alle gold silver en fun kaartjes kaartjes weg gegooid.
incl cardwriter.
wie gelooft mij?
Ik geloof jou want ik heb ook alles weg gedaan :o

Alleen kan ik nu nog enkel FTA's ontvangen want ik mag mij als belg nergens op abonneren.
Hier zit ik dan met mijn centen in mijn handen en geen provider die het wilt hebben :(

Harddisk zeker ook geformatteerd ?

groeten,
Peter.

Jaaaaaa, echt waaaar :))

Illigaal wat is dat nou weer kan je dat eten

Ik betaal al jaren voor c+ net zoals iedereen hier in de goep.

Als je wil kijken moet je betalen expirimenteren doe ik al niet meer sinds de het signaal van de hotbird verdwenen is .
.
Ik kan me wel herrineren zo'n kastje bij de buren met een draai knopje geen idee waar dat voor was om het beeld te stabiliseren geloof ik ;-) maar dat is al jaren geleden.

Gr,

Thewizzard

Lancelot, ik wil je wel van die centen afhelpen hoor waar je nu mee in je handen staat.
Heb nog wat hd's nodig enzo dus als je geld kwijt moet is dat geen enkel probleem.:biggrin:

Black Tiger: in welke codering zend jij uit? En ben je niet zoals C+? Daarmee bedoel ik of de auto-update's er zonder problemen doorkomen en dat je toch iets van satelliet weet. Je moet echt niet veel weten maar het toch iets zijn he. Als je weet of er een stekker aan de ontvanger hangt dan weet je alvast meer dan hen :)

HA! Ik weet zelfs nog heel veel meer, want ik weet wat service is!:biggrin:

Het is heel gemakkelijk bij mij, je betaald gewoon 1x veel voor je kaart, maar die is dan ook altijd geldig en je krijgt gewoon automatisch je auto-updates.
Ik zend uit in de FTA-Tigercrypt codering, maar bij aanschaf van een abo krijg je ook de source erbij zodat je er zelf mee kan hobbyen, ik ben niet lastig met juristen en ben ook niet tegen programmers en funkaarten enzo, men mag daarmee rustig de achterliggende techniek leren en werelds maken van de Tigercrypt codering, verder is het zo dat deze codering op elke denkbare module in elke ontvanger zonder problemen werkt en updates geeft.:biggrin:
Het enige waar echt een verbod op ligt is het verder verkopen van de source of vrijgeschakelde kaarten.
Op hobbygebied is overal toestemming voor dus ik ben de slechtste nog niet.:)

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan