Ik heb mijn kaartje nog niet binnen:(

K

KlotsOOg

Ben al jaren lid van C+ op irdeto.
Tot op heden nog geen nieuwe kaartje gehad.
we wachten deze week af.............

Uiterlijk voor 15 November zullen alle CANAL+ abonnees de nieuwe Irdeto2-kaart thuis ontvangen.

en

Als u na 15 november nog steeds geen nieuwe Irdeto2-kaart heeft ontvangen, neem dan contact op de servicelijn. Het is mogelijk dat uw adresgegevens niet correct zijn.
 
Heb je wel een premiumpakket (blauw en rood)? Als je deze niet hebt dan zal je ook geen nieuwe kaart ontvangen omdat de Nederlandse zenders (publiek en commercieel) blijven doorgaan op Irdeto 1 en je dus dan ook nieuwe kaart krijgt.
 
Tuurlijk ben ik lid van C+ blauw en rood

Ik krijg ook elke maand netjes de C+ gids ,dus mijn adres gegevens zijn ook juist mag ik hopen :))
 
even naar canaal + bellen en dan heb je hem in een paar dagen.
ik heb namelijk vandaag ook gebeld
 
Ik heb gebeld met die jongens met Canal+.
Hij zei dat de kaart al op 6 november opgestuurd was.
Maar ja, omdat ik niks ontvangen heb sturen ze een nieuwe kaartje en die andere wordt als vermist opgegeven.

En omdat ik mijn kaartje niet op tijd binnen heb stellen ze ook even de omschakeling naar irdeto 2 voor een week of 2 uit.
Aardige jongens daar bij Canal+.... TOPPIE
 
Originally posted by KlotsOOg
En omdat ik mijn kaartje niet op tijd binnen heb stellen ze ook even de omschakeling naar irdeto 2 voor een week of 2 uit.
Aardige jongens daar bij Canal+.... TOPPIE

Zal ik ook even bellen, mischien duurt het dan nog wel een jaar voordat irdeto2 een feit is..heheheh

Gr Fred.
 
Vanmorgen het kaartje binnen gekregen.
Werkt goed in de humax 5400 en in een freecam.
Hoelang blijven al die andere kanalen te bekijken zoals discovery enz....??
Dus ik ben er klaar voor :))
 
nou C+ gooi de boel maar om ik heb mijn kaartje binnen.
Betaal tenslote niet voor niks elk jaar mijn abbo a tig pleuro's
moet maar eens afgelopen zijn om gratis mee te kijken :)))
 
Je hebt voorheen zeker wel illegaal gekeken?Net als een gestopte roker nu extra fel tegen.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan