ik kan CCcam niet vinden in mijn box.

hagmens

New Member
Lid sinds
22 jul 2010
Berichten
29
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
Beste Lezer,

Ik zou graag CCcam installeren op een DM800HD Clone, maar ik kan hem niet vinden, ik heb geklikt op menu->applicatie en toen op de groeneknop ik kreeg de volgende mededeling 'no new plugins found'. Weet iemand een oplossing? ssl is #76 met OpenPli 2.0
 
Op forum hier staan enorm veel tips hoe je je cccam erin kan zetten en waar je die kan vinden, ik heb ook veel moeten lezen hier onder genot van een biertje :bier: en het is me allemaal gelukt ik slechts eenmaal een vraag moeten stellen en dat moest nog via pb ook.
Dit is een geweldig leuk forum met veel informatie.

Download maar eens dcc even google dan kan je in je box kijken, zoek even een cccam welke je hebben wilt kan je knippen plakken, maar nogmaals ga lezen hier op forum.....
 
Denk dat PLI dat niet meer ondersteunt en dan zul je de juiste cc cam ergens moeten zoeken en met een ftp prog of dcc er in zetten.

Waarom zet je er niet gewoon de laatste PLI 2.1 op daar zit bootloader #84 in en kun je wel gewoon plugins online downloaden vermoed ik.
Even lezen bij Dreamoem en je weet het.
 
welke gemini image kan ik het beste gebruiken voor mijn DM800HD clone met sim 2 en ssl76. Ik zie er genoeg maar ze zijn niet allemaal te downloaden.

mvg, Hagmens.
 
Je moet je bootloader upgraden naar 84 en je weet waar je moet zijn voor gepatchte image voor de DM800HD.
Op die site zijn er genoeg image voor de DM800 ook Gemini die Tunesi?rs hebben ze gepatcht voor je ik zie de GP3 van 12-4-2013 en die staat op een Mediafire site kan iedereen downloaden.
 
aart1944;228633 zei:
Je moet je bootloader upgraden naar 84 en je weet waar je moet zijn voor gepatchte image voor de DM800HD.
Op die site zijn er genoeg image voor de DM800 ook Gemini die Tunesi?rs hebben ze gepatcht voor je ik zie de GP3 van 12-4-2013 en die staat op een Mediafire site kan iedereen downloaden.

Ik heb je raad opgevolgd, ssl#84 geflasht en OpenPli 2.01 voor ssl#84 er in gezet en in de feed staan nu weer picons, skins en zenderlijsten, blijkt nu dus dat de box een dm800hd SE is met sim 2.01, bedankt maar weer voor de support.

Groet, Hagmens.
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan