Ik kan het even niet uitproberen

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.168
Waarderingsscore
574
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaar ik even hier een bevestiging zoek op een vraag:

Ik heb op dit moment een vragenvuur van een lid hier op het forum, maar ik kom even ergens bij uit wat ik niet snap op dit moment...

Het volgende is aan de hand, deze persoon zoekt een weg om via zijn Dreambox naar de NL kanalen te kunnen kijken, en wil hiervoor een kaartje aanschaffen, maar vindt het te duur, het is te lezen bij de Dreamsectie, ik heb hem met 1 en ander een beetje op gang geholpen, althans geprobeerd dan... ;)

Maar al schrijvende beginnen er bij mij een aantal dingen te dagen, hij wil dus op zijn Dream naar de normale nl zenders kunnen kijken, het settopboxpakket dus....

Maar ik begin nu dus ergens over te twijfelen, bij mijn Philips heeft dit altijd met een "emu" gewerkt, de zogenaamde "virtu?le smartcard" ik kan nu op dit moment even niet testen of de genoemde zenders nog allemaal werken want de wok staat op Hotbird ( TPS) (in de loop van deze week wel)

Maar de vragen die ik mij dus nu stel:

Zo'n firmware die er bij mij nu inzit, draaien de NL kanalen daar nu op Seca of op Irdeto?

Als het op Irdeto draait, dan zijn mijn vragen opgelost, als het op Seca draait dan komen de vragen... ( de firm staat in mijn signof)
 
Ja de emu kan alleen beeld geven met de coderingen die gekraakt zijn...

De rest vul je zelf maar in....

GR Fred.
 
Maar ik wilde het gewoon even zeer weten. ;)
 
Idd, irdeto-1, en dat gaat er binnen een paar weken compleet uit (nu al geen TMF meer) dus hij moet naar een andere alternatieve oplossing gaan uitzien.
 
Heb hem zojuist even losgehaald en beneden aangesloten, en idd alles op zwart, kaartje erin en de boel op seca gezet, en dan wel....


Hij zal idd naar een andere oplossing moeten gaan zoeken.... ;)
 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan